ما باید تا زمستان هرچهقدر که میتونیم تولید بکنیم و گرمی هم صادر نکنیم؛ زمستان هم باید قزنطینه کامل کنیم؛ تنها در این صورته که از زمستان تاریک نجات پیدا می کنیم
وزیر محترم اموزش و پرورش مدارس غیر انتفاعی ثبت نام ها را انجام دادن و دیگه شهریه ها و پرونده دانش اموزان را پس نمیدهند پس لطفا تا دیر نشده و اوضاع از این اسفناک تر نشده مدارس را تعطیل و غیر حضوری کنید.
شما الان بگو واکسن کرونا ۱۰۰هزارتومان کسی که پول نداشته باشه یعنی مریضی اون درمان نداره
یارو پول نداره ۵تا نون ببره منزل
فشار اقتصادی در کشور ما بیشتراز کرونا است
کرونا در کشور ما بهانه شده
فشاراقتصادی درافغانستان کمتراز کشورماست
الان افغانی های موجود در کشور ما میگن کارکردن در ایران صرفه نداره وترک ایران را میکنن
ازبس مرده وکرونا و واگیر گفتید هم مریض شدیم وهم دیوانه آخه شماها به جای این گفتنها کاری کنید بعضی از کشورها به حداقل رسیده ولی کرونا اینجا زیاد شده آخه چرا
لطفا آمار معلمان و دانش آموزان مبتلا هم اعلام کنید تا ببینید چقدر تاثیر داشته باز گشایی مدارس و دانشگاه ها بصورت حضوری چرا با جان مردم بازی میکنید...!!!؟
کلا بهتره حتی مبتلا هم شدین به بیمارستان نرین که احتمال مرگ خیلی بیشتر میشه تا تو خونه موندن!
خود قرنطینه کردن و رسیدن به خودتون خیلی بهتره تا اینکه تو بیمارستان برید که درجا میکشنتون!
مدارس و تمام مراکز باز
چاره بیندیشید ....
بازگشایی مدارس فاجعه به را انداخته
یارو پول نداره ۵تا نون ببره منزل
فشار اقتصادی در کشور ما بیشتراز کرونا است
کرونا در کشور ما بهانه شده
فشاراقتصادی درافغانستان کمتراز کشورماست
الان افغانی های موجود در کشور ما میگن کارکردن در ایران صرفه نداره وترک ایران را میکنن
خود قرنطینه کردن و رسیدن به خودتون خیلی بهتره تا اینکه تو بیمارستان برید که درجا میکشنتون!