نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ت
۰۹:۰۲ ۰۵ مهر ۱۳۹۹
ما باید تا زمستان هرچهقدر که میتونیم تولید بکنیم و گرمی هم صادر نکنیم؛ زمستان هم باید قزنطینه کامل کنیم؛ تنها در این صورته که از زمستان تاریک نجات پیدا می کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۴ ۰۵ مهر ۱۳۹۹
امان امان از این آمار
مدارس و تمام مراکز باز
چاره بیندیشید ....
بازگشایی مدارس فاجعه به را انداخته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۶ ۰۵ مهر ۱۳۹۹
لطفا مکان های سرپوشیده از جمله بازار تهران تعطیل کنید . بی آر تی خیلی شلوغه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۱ ۰۵ مهر ۱۳۹۹
مدارس‌تعطیل‌کنید‌.
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۰:۰۱ ۰۵ مهر ۱۳۹۹
وزیر محترم اموزش و پرورش مدارس غیر انتفاعی ثبت نام ها را انجام دادن و دیگه شهریه ها و پرونده دانش اموزان را پس نمیدهند پس لطفا تا دیر نشده و اوضاع از این اسفناک تر نشده مدارس را تعطیل و غیر حضوری کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۶ ۰۴ مهر ۱۳۹۹
شما الان بگو واکسن کرونا ۱۰۰هزارتومان کسی که پول نداشته باشه یعنی مریضی اون درمان نداره
یارو پول نداره ۵تا نون ببره منزل
فشار اقتصادی در کشور ما بیشتراز کرونا است
کرونا در کشور ما بهانه شده
فشاراقتصادی درافغانستان کمتراز کشورماست
الان افغانی های موجود در کشور ما میگن کارکردن در ایران صرفه نداره وترک ایران را میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۹ ۰۴ مهر ۱۳۹۹
کاش روزی دوهزار نفر بمیرن تا تورم وبیکاری کاهش پیدا کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۷ ۰۴ مهر ۱۳۹۹
چخبره ایقد فوتی چرا ایقد زیاد مگه دولت ب مردم نمیرسه ایکلش سازمان بهداشت جهانی یبار دیگه بیاد ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۳ ۰۴ مهر ۱۳۹۹
ازبس مرده وکرونا و واگیر گفتید هم مریض شدیم وهم دیوانه آخه شماها به جای این گفتنها کاری کنید بعضی از کشورها به حداقل رسیده ولی کرونا اینجا زیاد شده آخه چرا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۴ ۰۴ مهر ۱۳۹۹
لطفا آمار معلمان و دانش آموزان مبتلا هم اعلام کنید تا ببینید چقدر تاثیر داشته باز گشایی مدارس و دانشگاه ها بصورت حضوری چرا با جان مردم بازی میکنید...!!!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۵ ۰۴ مهر ۱۳۹۹
کلا بهتره حتی مبتلا هم شدین به بیمارستان نرین که احتمال مرگ خیلی بیشتر میشه تا تو خونه موندن!
خود قرنطینه کردن و رسیدن به خودتون خیلی بهتره تا اینکه تو بیمارستان برید که درجا میکشنتون!
Iran (Islamic Republic of)
ط
۰۹:۰۰ ۰۵ مهر ۱۳۹۹
آفرین توی ایتالیا دولت به این نکته پی برد و حتی از آمبولانس به جای بیمارستان استفاده کرد که جواب هم داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۲ ۰۴ مهر ۱۳۹۹
چرا طرح ترافیک دوباره داره اجرا میشه ؟ وقتی کرونا انقدر زیاد ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۸ ۰۴ مهر ۱۳۹۹
بخاطر مدارسه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۲۲ ۰۴ مهر ۱۳۹۹
این آمار خیلی کمتر از واقعیته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۱ ۰۴ مهر ۱۳۹۹
دو تا سه هفته بعد از بازگشایی مدارس
۱۲۳