هیییی یادش بخیر قبلنا با یه سانحه ای مثله سیل یا زلزله و یا اتفاقی که باعث کشته شده تعداد زیادی مردم میشد دستور یه روز یا بیشتر عزای عمومی اعلام میشد...اما.. حالا روزانه داره اتفاق میفته انگار نه انگار دیگه و هیچ عزایی هم حساب نمیشه کشته شدن مردن به خاطر این ویروس!
۸ماه توی دلم هر ماه بیشتر میشه مخصوص هر آن کس که با وجود کشف واکسن از جمله روسیه کاری برای خرید دانش واکسن انجام نمیده یا اگر کسی انجام میده جلوی انجام را میگیره
وقتی تو محرم 10 میلیون نفر میره شمال و تو شهرستان قهوه خانه های سنتی و سفره خانه ها بازن و مردم به راحتی قلیان میکشند و هیچ نهاد دولتی. با سفره خانه ها و قهوه خانه ها برخورد نمیکنه نتیجش میشه این افزایش امار کرونا
چرا کسی به فکر مردم نیست
چی میشد مدرسه ها غیر حضوری میشد؟
هر روز امار میره بالا و کسی جوابگو نیست
گرونی از یک طرف و این بیماری از یک طرف داره به مردم فشار میاد
اگه میگید خطرناکه چرا مدارس باز کردید اگه میگید نباید جاهایی بریم که شلوغ باشه چرا با قاطعیت میگید 11مهر نماز جمعه ها باز میشه اگه میگید روزهای تعطیلی مردم میرند مسافرت خب چرا روزهای تعطیل قرطینه شهری نمیکنید تا کسی مسافرت نره فقط شعار میدین
برخی کشورها مردم به خاطر قرنطینه میرزن خیابون اعتراض میکنند, کشور ما مردم فقط برای کوچکترین کنترل التماس میکنند دولت عین خیالش نیست.
موندم چی به چی هست.
باز شدن مدارس در این موقعیت خطرناک شرم آور است آخه ما که جزو ده کشور اول مرگ و میر هستیم و با وجود تحریم دارویی که نباید خودمان را با مدارس اروپا مقایسه کنیم
چی میشد مدرسه ها غیر حضوری میشد؟
هر روز امار میره بالا و کسی جوابگو نیست
گرونی از یک طرف و این بیماری از یک طرف داره به مردم فشار میاد
موندم چی به چی هست.