نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۷ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
هیییی یادش بخیر قبلنا با یه سانحه ای مثله سیل یا زلزله و یا اتفاقی که باعث کشته شده تعداد زیادی مردم میشد دستور یه روز یا بیشتر عزای عمومی اعلام میشد...اما.. حالا روزانه داره اتفاق میفته انگار نه انگار دیگه و هیچ عزایی هم حساب نمیشه کشته شدن مردن به خاطر این ویروس!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۹ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
۸ماه توی دلم هر ماه بیشتر میشه مخصوص هر آن کس که با وجود کشف واکسن از جمله روسیه کاری برای خرید دانش واکسن انجام نمیده یا اگر کسی انجام میده جلوی انجام را میگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۱ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
تو کشور ما خیلی چیزا بالا و پایین میره . مشکلی نیست !
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۲۲:۴۲ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
وقتی تو محرم 10 میلیون نفر میره شمال و تو شهرستان قهوه خانه های سنتی و سفره خانه ها بازن و مردم به راحتی قلیان میکشند و هیچ نهاد دولتی. با سفره خانه ها و قهوه خانه ها برخورد نمیکنه نتیجش میشه این افزایش امار کرونا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۲ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
چرا کسی به فکر مردم نیست
چی میشد مدرسه ها غیر حضوری میشد؟
هر روز امار میره بالا و کسی جوابگو نیست
گرونی از یک طرف و این بیماری از یک طرف داره به مردم فشار میاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۳ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
وقتی مسولیت بجای تصمیم منطقی تصمیم احساسی می گیرند بیشتر از این نباید توقع داشت
Iran (Islamic Republic of)
م
۲۱:۰۱ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
اگه میگید خطرناکه چرا مدارس باز کردید اگه میگید نباید جاهایی بریم که شلوغ باشه چرا با قاطعیت میگید 11مهر نماز جمعه ها باز میشه اگه میگید روزهای تعطیلی مردم میرند مسافرت خب چرا روزهای تعطیل قرطینه شهری نمیکنید تا کسی مسافرت نره فقط شعار میدین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۹ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
مسولین بزرگترین مسببین این همه فوتی هستند علتش قانون سختگیر انه نبودن استاندار ها هم مسئول هستند که اجازه دان راههای مسافرتی برای تفریح با ز باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۲ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
برخی کشورها مردم به خاطر قرنطینه میرزن خیابون اعتراض میکنند, کشور ما مردم فقط برای کوچکترین کنترل التماس میکنند دولت عین خیالش نیست.
موندم چی به چی هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۰ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
با این تدبیر و گرونی و کرونا تا آخر سال زنده بمونیم صلوات.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۳ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
باز شدن مدارس در این موقعیت خطرناک شرم آور است آخه ما که جزو ده کشور اول مرگ و میر هستیم و با وجود تحریم دارویی که نباید خودمان را با مدارس اروپا مقایسه کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۲ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
حضوری شدن مدارس و اختیاری شدن برای بچه ها یعنی شانه خالی کرن آموزش و پرورش در مسئولیت پذیری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۸ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
تبعیض بین مسئولین و مردم در برابر کرونا تاسف بار است
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۷:۱۶ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
سلام سهام عدالتم رافروختم یک‌میلیون تومان بوده بانک صادرات فقط 3میلیون تومان داده بابت سی درصدش بیست و نه خرداددرخواست فروش دادم به بانک صادرات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
اکثرا مث شما ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۴ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
لطفا برگزار نکنید
۱۲۳