نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۷ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
كارمون تمومه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۲ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
مبنای تصمیم گیری ها حفظ جان افرادی باشد که به کرونا مبتلا نشده اند،می بینید که اگه همه به کرونا مبتلا شده بودند روزانه این همه مبتلا و قربانی نداشتیم.
نباید مبنای بازگشایی ها شلوغی شهرها باشه چون تعداد افراد مبتلا به کرونا نسبت به اول بیماری خیلی زیاده و بدیهی است که این افراد باکی از شلوغی ندارند. (البته حتما افرادی مبتلا نشده اند ولی به علت ضرورت در شهر حضور می یابند)
اگه باشگاه خبرنگاران بتونه یه گزارش از اونایی که مجددا به کرونا مبتلا شدند و اونایی که در دفعه اول ابتلا جان سالم به دربردند و دفعه دوم ابتلا فوت کردند را تهیه کنه شاید کمک زیادی به حفظ جان مردم کنه.
Iran (Islamic Republic of)
گودرزکبیر
۱۶:۱۸ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
استقلال رو دوست داری لایک کن
Iran (Islamic Republic of)
مینا از لندن
۱۶:۱۶ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
دیگه هیچوقت برنمیگردم‌تهران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۴ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
یعنی این که آمار را وزارت بهداشت اعلام کنه وقتی نتونه بیماری را مهار کنه ، چه سودی داره؟چرا محدودیت اعمال نمی کنید؟چرا مدارس را در مناطق قرمز غیرحضوری نمی کنید؟فکر نمی کنید ممکنه دانش آموزی که افراد خانواده ش کرونا دارند و خودش ناقل هست بدون ترس از کرونا زودتر از همه بدوه بره مدرسه بقیه را آلوده کنه (اصلا احتمال داره خانواده اش به دکتر هم مراجعه نکنه و اصلا جزو آمار وزارت بهداشت نباشه که حالا مثلا شما بخواین نذارین بچه بیاد مدرسه)/اگه فکر می کنید اعلام آمار وظیفه تونه و مهار بیماری وظیفه تون نیست ، دستتون درد نکنه نمیخواد زحمت بکشید، مردم خودشون مبتلایان و مرگ و میرها را در شهرهاشون می بینند،آمار گفتن که هنر نیست،کم کردن آمار هنر است.مثل قبلا که خیلی از شهرها سفید بود،چرا دوباره محدودیت ها را اعمال نمی کنید؟دوباره #در خانه بمانیم را اجرا نمی کنید؟هزینه مردم فقیر را هم کافیه یه شماره حساب بدین ،همه کمک می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۳ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
اولا در مناطق قرمز مدارس قطعا تعطیله.اگه منطقه شما باز هستند ستاد کرونا جنایت مرتکب شده.دوما اعلام آمار نوعی هشدار و اخطار به مردمی هست که مثل ترامپ معتقدن کرونا توهمه.سوما مردم فقیر هیچوقت نیازشون با دوبسته ماکارونی و یک کیسه برنج و 2کیلو روغن مرتفه نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
Mohsen
۱۶:۱۱ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
علی برکت ا...
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۱۶:۰۹ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
همش تقصیر رئیس جمهور بود که محدودیتا رو برداشتو مدارسو باز کرد و مراسم محرمو تو مدارس برگزار کرد....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۰ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
حالا اون آقای مسئول که میگفت برگزاری مراسم عزا از هر چیزی واجبتره و به هر قیمتی باید انجام بشه ، بیاد پاسخگو باشه !!! البته که قطعا در اون دنیا و در محکمه الهی حتما ازش سوال میشه ، اما این تصمیم گیری های غلط که اینطوری با جان و مال مردم بازی میکنن در این دنیا هم باید بازخواست بشن !
Iran (Islamic Republic of)
a.b.m
۱۵:۲۳ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
تا قرنطینه نشه
هر روز بدتر از دیروز
خواهد شد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۲ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
من یه دانش آموزم همه ی مارو با تهدید می کشونن مدرسه خیلی سخته یه دوستی دارم که خانواده ش کرونا داشتند ولی اومده مدرسه با هم تو یک کلاس بودیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
خراسان رضوی اصلا اوضاع مدارس خوب نیست خواهش می کنم پیگیری کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
خواهش می کنم پیگیری کنید خراسان رضوی اصلا یه فکر مردم نیستند مدارس اصلا پروتکل ها رعایت نمیشه دانش آموز داشتیم حالش بد بود تب داشت بیچاره نیومد مدرسه به زور زنگ زدن کلی تهدید که اخراجت می کنیم اگه نیاین بعد تو تلویزیون با هماهنگی قبلی یکی دوتا مدرسه رو برای تصویر برداری آماده می کنن تا الکی به همه بگن پروتکل ها رعایت میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
اینو دیگه باید تو گینس ثبت کنن
Iran (Islamic Republic of)
خبر واکسن
۱۴:۵۰ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
رئیس سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد تا پیش از پایان ۲۰۲۰ واکسن کرونا تایید و تولید می شود و راهی کشورهای مختلف می شود .
به احتمال زیاد واکسن چینی مد نظر سازمان جهانی بهداشت هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
باید صبرکنیم تاشنبه ماسک اجباری شه بعدتا شنبه بعد شاید برای مسافرتها جریمه تعیین بشه.....
۱۲۳