شماها هم خیلی دلتون به چین خوشه ها هی واکسن چین واکس چین میکنید عزیزم چین خودش محتاج به علم امریکا و اروپا هست تا حالا هم چین هیچ واکسنی نداره که بهداشت جهانی تایید کنه و به کسی بده چین تا وقتی که این همه واکسن به ملت خودش تولید کنه یک دو سالی طول میکشه دیگه چجوری به ماها بده وقتی خودش نداره
بخواد بره ما نمیزاریم والا تو این هیت ها وه من دیدیم حدس میردم وضع از این بدتر بشه خدا لعنت کنه و نگذره از کسایی که مراعات نمیکنن و با هیت رفتن و مسافرت رفتن باعث میشن هنه بدبخت
آمار دادن به چه دردی میخوره؟
اولا که امار خیلی بیشتر از این حرفهاست. این آماری که اعلام میکنید مربوط به کسانیست که تست پی سی ار دادن و مثبته. من خیلی از افراد رو میشناسم که علاقمی داشتن که رفتن نزد دکتر و دکتر بهشون گفته که صد در صد کورنا دارن ولی تست پی سی آر ندادن چون هزینه تست حدود ۵۰۰ هزار تومنه.
ثانیا خب گیرم که اصلا امارتون کاملا دقیق باشه چه دردی رو دوا میکنه؟
وقتی همچنان مدارس بازه و معلمها هر روز مجبورن مدرسه باشن وقتی استخر و رستوران بازه آرایشگاه بازه شما هرروز بیا امار بده چه اتفاقی میفته؟
قوه قضائیه نباید غفلت و کوتاهی کند وزارت بهداشت بخاطر کم توجهی به طب سنتی بستر ساز شیوع کرونا و قتل عام مردم شده است اجازه ندهید مردم بخاطر مسئولان بی لیاقت قتل عام شوند!!!
باید تلویزیون و خبرگزاری های دلسوز مانند فارس نیوز طریقه استفاده از بخور جوش شیرین و ... را برای درمان مردم اطلاع رسانی کنند
ببینید اونا چه کردن که کرونا تموم شد براشون
خیلی معادله پیچیده ای نیست
از چین کمک بخواین
جون شما ارزش داره جون معلم ارزش نداره؟؟؟
اولا که امار خیلی بیشتر از این حرفهاست. این آماری که اعلام میکنید مربوط به کسانیست که تست پی سی ار دادن و مثبته. من خیلی از افراد رو میشناسم که علاقمی داشتن که رفتن نزد دکتر و دکتر بهشون گفته که صد در صد کورنا دارن ولی تست پی سی آر ندادن چون هزینه تست حدود ۵۰۰ هزار تومنه.
ثانیا خب گیرم که اصلا امارتون کاملا دقیق باشه چه دردی رو دوا میکنه؟
وقتی همچنان مدارس بازه و معلمها هر روز مجبورن مدرسه باشن وقتی استخر و رستوران بازه آرایشگاه بازه شما هرروز بیا امار بده چه اتفاقی میفته؟
باید تلویزیون و خبرگزاری های دلسوز مانند فارس نیوز طریقه استفاده از بخور جوش شیرین و ... را برای درمان مردم اطلاع رسانی کنند