نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۶
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
ناشناس
۰۶:۵۹ ۱۸ مهر ۱۳۹۹
شماها هم خیلی دلتون به چین خوشه ها هی واکسن چین واکس چین میکنید عزیزم چین خودش محتاج به علم امریکا و اروپا هست تا حالا هم چین هیچ واکسنی نداره که بهداشت جهانی تایید کنه و به کسی بده چین تا وقتی که این همه واکسن به ملت خودش تولید کنه یک دو سالی طول میکشه دیگه چجوری به ماها بده وقتی خودش نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۷ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
عسل با آب لیموی تازه هرصبح وعصر،ویتامین c,ویتامین d،خرما، انشاالله کرونا شکست خواهد خورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۷ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
من ی خوزستانیم ..خوزستانیها چ مراسمی داشتین امروز عزاداری اربعین حقتون قبلان ۳ ماه فیکس قرمز بود حقتونه تو مسجد داشتن عزاداری میکردن
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۲۰:۳۳ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
ایخدا از چین واکسن بخرید
ببینید اونا چه کردن که کرونا تموم شد براشون
خیلی معادله پیچیده ای نیست
از چین کمک بخواین
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۲۰:۳۱ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
تا علائم داشتید عسل و دارچین بخورید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۲ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
چرا مدارسو تو خراسان رضوی تعطیل نمی کنین باید رئیس ستاد کرونا خراسان رضوی رو محاکمه کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۰ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
شهر فیروزه اوضاع خیلی خرابه خیلی ها کرونا دارن ولی نمیگن بعد با همون وضعیت بدشون میان مدرسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۹ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
دقیقا خوابگاه های دانش آموزی هم راه اندازی شده در شهر فیروزه متاسفانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۰ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
کوید ۱۹ لعنت بهت. چرا نمیری لعنتی
Iran (Islamic Republic of)
روح اله
۰۰:۱۰ ۱۸ مهر ۱۳۹۹
بخواد بره ما نمیزاریم والا تو این هیت ها وه من دیدیم حدس میردم وضع از این بدتر بشه خدا لعنت کنه و نگذره از کسایی که مراعات نمیکنن و با هیت رفتن و مسافرت رفتن باعث میشن هنه بدبخت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۷ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
یه سر به مترو بزنید ببینید چه خبره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۶ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
لطفا ا ز وزارت بهداشت بخواهید که آمار تفکیکی کرونا در تهران را اعلام روزانه نمایند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۷ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
امار واقعی خیلی بیشتره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۶ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
مسولین توی یه جلسه سه نفره حاضر نیستن شرکت کنن از ترس جونشون ولی معلم رو اجبار میکنن که هرروز بره مدرسه!!!
جون شما ارزش داره جون معلم ارزش نداره؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۴ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
آمار دادن به چه دردی میخوره؟
اولا که امار خیلی بیشتر از این حرفهاست. این آماری که اعلام میکنید مربوط به کسانیست که تست پی سی ار دادن و مثبته. من خیلی از افراد رو میشناسم که علاقمی داشتن که رفتن نزد دکتر و دکتر بهشون گفته که صد در صد کورنا دارن ولی تست پی سی آر ندادن چون هزینه تست حدود ۵۰۰ هزار تومنه.
ثانیا خب گیرم که اصلا امارتون کاملا دقیق باشه چه دردی رو دوا میکنه؟
وقتی همچنان مدارس بازه و معلمها هر روز مجبورن مدرسه باشن وقتی استخر و رستوران بازه آرایشگاه بازه شما هرروز بیا امار بده چه اتفاقی میفته؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۵ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
قوه قضائیه نباید غفلت و کوتاهی کند وزارت بهداشت بخاطر کم توجهی به طب سنتی بستر ساز شیوع کرونا و قتل عام مردم شده است اجازه ندهید مردم بخاطر مسئولان بی لیاقت قتل عام شوند!!!

باید تلویزیون و خبرگزاری های دلسوز مانند فارس نیوز طریقه استفاده از بخور جوش شیرین و ... را برای درمان مردم اطلاع رسانی کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۹ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
مغازه عطاری داری؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۹ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
افرین به برنامه ریزی دولت تدبیر و امید
۱۲۳