نصف بیشتر مقصر مردم ن
اقوام ما داشتن میفمیدن اومدن خونمون کرونا گرفتم ازشون
۴روز از درد فقط گریه کردم
الان روز ۹هستم و نمیدونم چی بسرم بیاد تب و سرفه دارم
یادآوری کنم گودرز کبیر و محرم خرما فروش هم نیستند.
ناشناس
۱۶:۰۰ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
چرا دولت وقتی میبینه خواهش و التماس توی این هفت ماه جواب نداده روششو عوض نمیکنه؟لابد منتظرن تا عید بشه مملکت دوهفته تعطیل رسمی بشه آمار بیاد پایین.چرا همه چی رو گردن مردم میندازن.گیریم همه ماسکم زدن کسی که هرروز از مترو واتوبوس استفاده میکنه توی اون همه ازدحام ماسکم جوابگو نیست.چرا یه ماه خرج مردم رو نمیدن همه رو تعطیل نمیکنن تا ازین وضعیت خلاص بشیم.
آفرین درسته من هم همین اعتقاد رو دارم جایی نباید تعطیل بشه وضع بد تر میشه مدارس هم که اجباری نیست هرکی میترسه میتونه نره جایی نباید تعطیل بلکه همه باید ماسک و شیلد و دیگر دستورات رو رعایت کنن
ناشناس
۱۷:۱۲ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
شما اگر درک مناسبی از کرونا داشتی اینطور راحت پیام نمیدادی
ناشناس
۱۷:۳۲ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
شما دوست در تجمعات کرونا بگیری به بقیه چه ارتباطی دارد
ناشناس
۱۷:۵۶ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
شمایی که میگی مدارس احباری نیست به عرض تون برسونم برای معلم ها رفتن به مدرسه اجباریه و هر روز معلمها با اتوبوس و متروهای پرازدخام دارن جابجا میشن
ناشناس
۰۰:۱۱ ۰۹ مهر ۱۳۹۹
شمایی که میگی معلمامجبورن برن خودم دوتا بچه مدرسه ای دارم دوهفته بیشترنرفتن چون معلماشون مدرسه تدریس نمیکردن ومیگفتن نیاین تواشناهامونم وضع اینطورضمن اینکه کارمندای دیگه سرکار نمیرن
ناشناس
۱۵:۳۶ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
قدر بی تدبیری ؟
تا کی؟
چرا مردن اینهمه ادم براتون مهم نیست. چرا جاده ها و رستورانها و زیارتگاه ها استخرها و مدارس بازه؟
چرااااااااا؟؟؟؟
چند میلیون رو به کشتن بدین راضی میشین؟!!!
من تمروز رفتم مدرسه پسرم بجز مدیر و مستخدم هیچ کس تو مدرسه نبود
ناشناس
۱۴:۵۰ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
راست میگن دیگه اون ۴ استان در وضع هشدار که چیزی نمونده به قزمز اونارم قرمز کنید یا ماژیک بدید به خودم قرمز کنم
علی برکت الله
چین با یک میلیارد جمعیت فوتی هاش یک دهم ماست مسعولین چیکار می کنید
واقعا تو چین مسئولین کاری کردن یا مردم رعایت کردن چرا تو این شرایط فقط میگین مسئولین چرا نمیگین مردم مردم برا موقعیت های خوب هستن و مسئولین جاهای بد چرا تو شرایط بد به مردم کر نمیکنید چرا تو جاهای خوب به مسئولین فکر نمیکنید فقط مردم
ناشناس
۱۵:۳۳ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
خب معلومه که مسولینشون کار کردن نه مثل ایران که همه جا رو باز کردن و معلما رو مجبور کردن برن مدرسه تو کلاس خالی درس بدن. توی این مدت خیلی از افردا مبتلا معلمها بودن
اقوام ما داشتن میفمیدن اومدن خونمون کرونا گرفتم ازشون
۴روز از درد فقط گریه کردم
الان روز ۹هستم و نمیدونم چی بسرم بیاد تب و سرفه دارم
از خداوند برات طلب مغفرت و برای بازماندگانت صبر عاجل طلب می کنم
مهمون زنگ میزنه بگین نمیتونین ازشون پذیرایی کنن تا بعد از کرونا به همین راحتی
تا کی؟
چرا مردن اینهمه ادم براتون مهم نیست. چرا جاده ها و رستورانها و زیارتگاه ها استخرها و مدارس بازه؟
چرااااااااا؟؟؟؟
چند میلیون رو به کشتن بدین راضی میشین؟!!!
علی برکت الله
چین با یک میلیارد جمعیت فوتی هاش یک دهم ماست مسعولین چیکار می کنید