نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۰ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
وقتی دولت به باز بودن مدارس هیچ اهمیتی نمیده مردم فکر میکنن خطر جدی نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۱ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
اگه الآن مثلاً 2هفته تعطیل نکنید،فصل سرما مجبور میشید 2 ماه تعطیل کنید.باید تا سرما شروع نشده آمار پایین بیاد حتماً.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۶ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
ترسناک تر از کرونا وجود افرادی است که اعتقادی به کرونا ندارند و به علت منافع خود دوست ندارند محدودیت اجتماعی اجرا شود
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۶:۳۱ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
نصف بیشتر مقصر مردم ن
اقوام ما داشتن میفمیدن اومدن خونمون کرونا گرفتم ازشون
۴روز از درد فقط گریه کردم
الان روز ۹هستم و نمیدونم چی بسرم بیاد تب و سرفه دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۶ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
شادی روحت رحمه الله من قراع الفاتحه مع الصلوات
از خداوند برات طلب مغفرت و برای بازماندگانت صبر عاجل طلب می کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۳ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
ان شا الله بزودی خوب میشی
مهمون زنگ میزنه بگین نمیتونین ازشون پذیرایی کنن تا بعد از کرونا به همین راحتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۴ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
بچه ها مینا کجاست؟
Iran (Islamic Republic of)
تتا
۱۶:۲۸ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
افغانستان !
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۶:۲۹ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
رفته لندن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۴ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
اره چندوقته نیستش نکنه کرونا گرفت رفت اون دنیا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۱ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
یادآوری کنم گودرز کبیر و محرم خرما فروش هم نیستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
چرا دولت وقتی میبینه خواهش و التماس توی این هفت ماه جواب نداده روششو عوض نمیکنه؟لابد منتظرن تا عید بشه مملکت دوهفته تعطیل رسمی بشه آمار بیاد پایین.چرا همه چی رو گردن مردم میندازن.گیریم همه ماسکم زدن کسی که هرروز از مترو واتوبوس استفاده میکنه توی اون همه ازدحام ماسکم جوابگو نیست.چرا یه ماه خرج مردم رو نمیدن همه رو تعطیل نمیکنن تا ازین وضعیت خلاص بشیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۸ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
اگه ماسک زده تو هر چقدر جمعیت باز جواب میده بعدشم کجای دنیا خرج مردم داد دلیلش اینه که اقتصاد دنیا خراب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۰ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
لطفا تعطیل نکنید، چون بعدش همه میرن مسافرت، قبول کنیم کرونا هست، باید زندگی کنیم و مراقب باشیم، آرزوی سلامتی برای کل جهان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۶ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
آفرین درسته من هم همین اعتقاد رو دارم جایی نباید تعطیل بشه وضع بد تر میشه مدارس هم که اجباری نیست هرکی میترسه میتونه نره جایی نباید تعطیل بلکه همه باید ماسک و شیلد و دیگر دستورات رو رعایت کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۲ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
شما اگر درک مناسبی از کرونا داشتی اینطور راحت پیام نمیدادی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۲ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
شما دوست در تجمعات کرونا بگیری به بقیه چه ارتباطی دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۶ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
شمایی که میگی مدارس احباری نیست به عرض تون برسونم برای معلم ها رفتن به مدرسه اجباریه و هر روز معلمها با اتوبوس و متروهای پرازدخام دارن جابجا میشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۱ ۰۹ مهر ۱۳۹۹
شمایی که میگی معلمامجبورن برن خودم دوتا بچه مدرسه ای دارم دوهفته بیشترنرفتن چون معلماشون مدرسه تدریس نمیکردن ومیگفتن نیاین تواشناهامونم وضع اینطورضمن اینکه کارمندای دیگه سرکار نمیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
قدر بی تدبیری ؟
تا کی؟
چرا مردن اینهمه ادم براتون مهم نیست. چرا جاده ها و رستورانها و زیارتگاه ها استخرها و مدارس بازه؟
چرااااااااا؟؟؟؟
چند میلیون رو به کشتن بدین راضی میشین؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۱ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
آیا هنوز مدارس حضوری هست!!!؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۰ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
معلمها مجبورن هر روز در مدرسه حاضر باشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۳ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
معلم ها برای تخته و دیوار درس می دهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۵ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
من تمروز رفتم مدرسه پسرم بجز مدیر و مستخدم هیچ کس تو مدرسه نبود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
راست میگن دیگه اون ۴ استان در وضع هشدار که چیزی نمونده به قزمز اونارم قرمز کنید یا ماژیک بدید به خودم قرمز کنم
علی برکت الله
چین با یک میلیارد جمعیت فوتی هاش یک دهم ماست مسعولین چیکار می کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
واقعا تو چین مسئولین کاری کردن یا مردم رعایت کردن چرا تو این شرایط فقط میگین مسئولین چرا نمیگین مردم مردم برا موقعیت های خوب هستن و مسئولین جاهای بد چرا تو شرایط بد به مردم کر نمیکنید چرا تو جاهای خوب به مسئولین فکر نمیکنید فقط مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۳ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
خب معلومه که مسولینشون کار کردن نه مثل ایران که همه جا رو باز کردن و معلما رو مجبور کردن برن مدرسه تو کلاس خالی درس بدن. توی این مدت خیلی از افردا مبتلا معلمها بودن
Iran (Islamic Republic of)
ایران
۱۴:۴۴ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
یک هفته همه جا را تعطیل کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
تعطیل اعلام کردن احساس مسولیت میخواد که مسولین ما ندارن چون اصلا جون مردم براشون مهم نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
لطفان چهار استان باقی مانده قرمز بگید تمام
۱۲