نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۹ ۰۹ مهر ۱۳۹۹
چرا هنوز مدارس حضوری هست لطفا پیگیری کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۷ ۰۹ مهر ۱۳۹۹
تو رو خدا پیاممو نشر کنید یطوری ب گوش مسوولین بخصوص حریرچی برسونید آقای حریر چی اززمانیکه ماسک اجباری شد اوضاع بدتر شد ک ...پس اثرش بعد ۴ هفته یا ۶ هفته ایی بود?? ولا بخدا هیچ اداره ای سختگیری نمیکرد واسه ماسک بدون ماسک خدمات ت اراعه دادن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۹ ۰۹ مهر ۱۳۹۹
واقعا متاسفم برا دولت هر کاری میخاد انجام بده میگن شنبه آقا ول کنید شنبه رو آخه چ دیدین تو شنبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۵ ۰۹ مهر ۱۳۹۹
از تجارب چین برا مهار کرونا استفاده بشه، اصلا از چند مشاور چینی بخوان حضور مستمر و فعال داشته باشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۸ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
من به 207 نفری که فوت کردند فکر می کنم چند هفته پیش زنده بودند ما نباید دیگه منتظر تصمیمات اشتباه دولت باشیم همه ی تلاشمون رو برای مبتلا نشدن خودمون و اطرافیانمون انجام بدیم واقعا برای این دولت چه فرقی داره که ما جز این امار فردا باشیم یا نه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۳ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
اشتباهی بیماران به عنوان بیماران کرونایی شناسایی میشن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۶ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
دیگه بسه میخاستین سن بالاها بمیرن اما افتاد ب جون جوونا تمومش کنید جمعیت ما پیرم باشه خیلی کمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۴ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
ژاپن وکره چی۱? بجز چن کشور افتضاحه با ایران بقیه عالین میگما وقتی تی وی زیر نویس میکنه امار مبتلایان کشورای دیگه خنده م مبگیره تو آسیا بنویسید ایران دوم ..مینویسین تو کشورای همسایه بعد روسیه عربستان خو بگید بعد روسیه ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۱ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
چقد مردم رعایت کنن پ دولت چیکاره س ??چرا دولت همکاری نمیکنه ها?? میمیرن دو هفته کل کشور تعطیل شه چین اگ موفق شد با اون جمعیت مهارش کنه تا استانی قرمز میشد کل استانو قرنطینه میکرد پس نگید مردم چین رعایت کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۷ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
بچه ها محرم خرما فروشم دیگه نیستش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۸ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
207 نفر فوت شدند؟
یا خداااااااااااا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۹ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
روز شنبه رفتم مقداری گوشت خریدم.به محض بیرون آمدن از قصابی خانمی با التماس گفت میشه کمی از این گوشت بهم بدی برا بچه هام؟آتیش گرفتم.بخدا.
با اعمال محدودیت دولت بر روی مشاغل آزاد،اینگونه آدما از گرسنگی میمیرن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۱ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
چرا بعضیا گیر دادن به مردم؟وقتی 99 درصد مردم شهر ما مغازه دار و دستفروش و میوه فروش و کلا شغل آزاد هستن،تعطیل کنن کی خرجشون میده؟وقتی دولت هیچ اقدامی در رفع نیازهای این آدما انجام نمیده مجبورن تحت هر شرایطی به کاسبی ادامه بدن.دولت اگه تصمیم جدی در کنترل بیماری داره به هر خانواده ایرانی حداقل 5 میلیون تومان بده بعدش یک ماه حکومت نظامی اعلام کنه.
Iran (Islamic Republic of)
اتوسا
۱۸:۲۲ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
دلشون خوشه پارسال اولش بود مردم ترسیده بودن امسال عید همه میرن مسافرت مگه خودشون جریمه و قانون بگذارن
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا قربانزاده
۱۸:۱۸ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
کدوم استانها وضعیت خوبی دارند؟
۱۲