تو رو خدا پیاممو نشر کنید یطوری ب گوش مسوولین بخصوص حریرچی برسونید آقای حریر چی اززمانیکه ماسک اجباری شد اوضاع بدتر شد ک ...پس اثرش بعد ۴ هفته یا ۶ هفته ایی بود?? ولا بخدا هیچ اداره ای سختگیری نمیکرد واسه ماسک بدون ماسک خدمات ت اراعه دادن
من به 207 نفری که فوت کردند فکر می کنم چند هفته پیش زنده بودند ما نباید دیگه منتظر تصمیمات اشتباه دولت باشیم همه ی تلاشمون رو برای مبتلا نشدن خودمون و اطرافیانمون انجام بدیم واقعا برای این دولت چه فرقی داره که ما جز این امار فردا باشیم یا نه
ژاپن وکره چی۱? بجز چن کشور افتضاحه با ایران بقیه عالین میگما وقتی تی وی زیر نویس میکنه امار مبتلایان کشورای دیگه خنده م مبگیره تو آسیا بنویسید ایران دوم ..مینویسین تو کشورای همسایه بعد روسیه عربستان خو بگید بعد روسیه ایران
چقد مردم رعایت کنن پ دولت چیکاره س ??چرا دولت همکاری نمیکنه ها?? میمیرن دو هفته کل کشور تعطیل شه چین اگ موفق شد با اون جمعیت مهارش کنه تا استانی قرمز میشد کل استانو قرنطینه میکرد پس نگید مردم چین رعایت کردن
روز شنبه رفتم مقداری گوشت خریدم.به محض بیرون آمدن از قصابی خانمی با التماس گفت میشه کمی از این گوشت بهم بدی برا بچه هام؟آتیش گرفتم.بخدا.
با اعمال محدودیت دولت بر روی مشاغل آزاد،اینگونه آدما از گرسنگی میمیرن.
چرا بعضیا گیر دادن به مردم؟وقتی 99 درصد مردم شهر ما مغازه دار و دستفروش و میوه فروش و کلا شغل آزاد هستن،تعطیل کنن کی خرجشون میده؟وقتی دولت هیچ اقدامی در رفع نیازهای این آدما انجام نمیده مجبورن تحت هر شرایطی به کاسبی ادامه بدن.دولت اگه تصمیم جدی در کنترل بیماری داره به هر خانواده ایرانی حداقل 5 میلیون تومان بده بعدش یک ماه حکومت نظامی اعلام کنه.
یا خداااااااااااا
با اعمال محدودیت دولت بر روی مشاغل آزاد،اینگونه آدما از گرسنگی میمیرن.