وزارت بهداشت میگه ترددهای غیر ضروری انجام نشه. وزارت آموزش و پرورش میگه معلمها هر روز باید در مدرسه حاضر باشن. و این در حالیه که هیچ دانش اموزی در مدرسه نیست معلم باید بره توی کلاس خالی با گوشی شخصی خودش و اینترنت خودش درس بده فیلم بگیره و بفرسته برا شاگرداش خب این کار رو از توی خونه هم میشه انجام بده. چرا معلمها رو اجبار میکنن که هر روز در سطح شهر اینهمه حابجایی و تردد داشته باشن. مگه جون معلم مهم نیست؟!!!
روزبه روز تعدادمبتلایان وفوت شدگان زیادمیشه ولی نه بعضی مردم.گوش میدن ورعایت میکنن نه دولت کاری میکنه همه جابازه تاعیدجمعیت ایران به60میلیون میرسه اگه اینطوری پیش بره بیچاره مردم فقروگرانی وکروناچی میشه
افرین.......... جاده ها رو باز نبندین..... یه تکون دیگه میریم رو ۱۰۰۰۰ تا البته خیلی بیشتر از این حرفهاس هم الانشم. فوتی این ۶۰۰۰تا دو هفته دیگه میره رو ۷۰۰ تا. افرررررین .
خداییش چه خبره؟؟
چرا آمار اینجوری بالا می ره؟؟
هر علتی که باعث این وضعیت شده، جلوش را بگیرید