نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۰۲ آبان ۱۳۹۹
وزارت بهداشت میگه ترددهای غیر ضروری انجام نشه. وزارت آموزش و پرورش میگه معلمها هر روز باید در مدرسه حاضر باشن. و این در حالیه که هیچ دانش اموزی در مدرسه نیست معلم باید بره توی کلاس خالی با گوشی شخصی خودش و اینترنت خودش درس بده فیلم بگیره و بفرسته برا شاگرداش خب این کار رو از توی خونه هم میشه انجام بده. چرا معلمها رو اجبار میکنن که هر روز در سطح شهر اینهمه حابجایی و تردد داشته باشن. مگه جون معلم مهم نیست؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۶ ۰۲ آبان ۱۳۹۹
اینقدر آمار بالا می ره که مغزم آدم هنگ می کنه
خداییش چه خبره؟؟
چرا آمار اینجوری بالا می ره؟؟
هر علتی که باعث این وضعیت شده، جلوش را بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۰۲ آبان ۱۳۹۹
ای دااد بیدااااد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۹ ۰۲ آبان ۱۳۹۹
خب چرا همه مسولین خودشونو به خواب زدن؟ چرا هیچ فکری نمیکنن؟!!! چرا جاهای غیر ضروری بازه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۰۲ آبان ۱۳۹۹
خوب حواس مردم رو از گرونی پرت کردید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۰۲ آبان ۱۳۹۹
روزبه روز تعدادمبتلایان وفوت شدگان زیادمیشه ولی نه بعضی مردم.گوش میدن ورعایت میکنن نه دولت کاری میکنه همه جابازه تاعیدجمعیت ایران به60میلیون میرسه اگه اینطوری پیش بره بیچاره مردم فقروگرانی وکروناچی میشه
Iran (Islamic Republic of)
احمدخوریان
۱۴:۵۴ ۰۲ آبان ۱۳۹۹
هر ماه 20 میلیون تومن میاد حسابم . واسه همین بیرون از خونه پامو نمیذارم تا کرونا نگیرم . البته در منزل هم بهداشت رو رعایت میکنم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۰۲ آبان ۱۳۹۹
تا اسفند دو ميليون كشته ميديم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۰۲ آبان ۱۳۹۹
نگران نباشين از شنبه همه چيز به روال عادي اش برميگرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۰۲ آبان ۱۳۹۹
دل خوش به این مقدار نباشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۰۲ آبان ۱۳۹۹
علی برکت الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۰۲ آبان ۱۳۹۹
افرین.......... جاده ها رو باز نبندین..... یه تکون دیگه میریم رو ۱۰۰۰۰ تا البته خیلی بیشتر از این حرفهاس هم الانشم. فوتی این ۶۰۰۰تا دو هفته دیگه میره رو ۷۰۰ تا. افرررررین .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۲ ۰۲ آبان ۱۳۹۹
ای به به. ای جانن. علی باریکلا. خب من موندم نتیجه ماسک چی شد؟ ایا این امار واقعیتره یا امارهای قبل عیر واقعیتر؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۲ ۰۳ آبان ۱۳۹۹
ماسک وقتی نتیجه میده که همه ماسک بزنن اینکه یه نفر بزنه ۱۰ نفر نزنن
۱۲