مسوولین دولت انصاف داشته باشین فاجعه شده فاجعه خدارو خوش میاد ۶ روزی ۲ هزار نفر از هموطنان بیگناه فوت بشن .. بهش فک کردین آخه ایهمه فوتی کی میخایین کاری کنید ?? تو رو قرآن باشگاه خبرنگاران جوان پیگیر شین
روزی بالای ۳۰۰نفر دارن جون میدن.شمایی که میگین باید به وضعیت کرونایی عادت کنیم اوکی باشه فقط اول این شرایط وحشتناک و به یه ثبات برسونید.چندنفردیگه باید بمیرن توروخدایه فکردرستی بکنید
آمریکای کافر و از خدابیخبر از هر۵ نفر یکنفرو تست کرونا گرفته،بهمین خاطر اینقدر مبتلا و فوتی زیاد داره،تروخدا یوقت شما از هر ده هزار نفر یکنفر رو بیشتر تست نگیرید ملتو به کشتن بدید!! همین فرمونو برید جلو از هر صدهزار نفر یه نصفی نفر تست بگیرید همه خوب و سلامت میشن.
6 هزار نفر .... .
باز بیاین شمال ... .
وضعیت شمال ایران دقیقا شبیه فلستین شده یه سری تهرانی یه تعداد زمین و ملک خریدن فکر میکنن مالک کل اینجا هستن، اگه الان دستشون بود اسم مازندران، گیلان و حتی گلستان رو هم تغییر میدادن.
تا کی بخاطر یکی ، دو روز تفریح جون مردم رو به خطر میندازین.
مسئولای بی عرضه تا کی باید مردم بمیرن تا شما یادتون بیاد باید قرنطینه کنید؟
دیشب تلویزیون میگفت تعداد تست ها اگر به استاندارد گرفته می شد الان روزانه بالای صد هزارتا مبتلا داشتیم و بیش از پانزده درصد کشور مبتلا شدند. یعنی ۸۰ هزار فوتی و تقریبا بیست میلیون مبتلا
شاید با کالاهای چینی ویروس هم وارد میشه...
هموطنای عزیزم شما خودت رعایت کن زنده بمونی
ای داد بیداد،
مرگ تا الان ۳۲هزار هموطنمون رو بُرد الکی الکی.امام زمان آقا جان ما را دریاب بی پناهیم هیچکسی جز شما نداریم
باز بیاین شمال ... .
وضعیت شمال ایران دقیقا شبیه فلستین شده یه سری تهرانی یه تعداد زمین و ملک خریدن فکر میکنن مالک کل اینجا هستن، اگه الان دستشون بود اسم مازندران، گیلان و حتی گلستان رو هم تغییر میدادن.
تا کی بخاطر یکی ، دو روز تفریح جون مردم رو به خطر میندازین.
مسئولای بی عرضه تا کی باید مردم بمیرن تا شما یادتون بیاد باید قرنطینه کنید؟