نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۷ ۳۰ مهر ۱۳۹۹
یا خداااا چخبره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۵ ۳۰ مهر ۱۳۹۹
تعطیل کنید زودتر تا دیر نشده
Iran (Islamic Republic of)
دیوانه ی بیشعور
۱۷:۰۸ ۳۰ مهر ۱۳۹۹
آقای وزیر شاعرمون هم همش بلده ژست بگیره و میگه همه چیز رو میگم
خب بگو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۴ ۳۰ مهر ۱۳۹۹
چرا دولت و وزارت بهداشت حاضر نیستند از طب سنتی ایرانی کمک بگیرند؟ چرا نمیخواهند حتی یک مورد را امتحان کنند ؟؟
چرا فقط نشسته اند چشم به بهداشت جهانی دوخته اند!!؟
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۷:۲۵ ۳۰ مهر ۱۳۹۹
شما مطمئن هستید امتحان نکردن ؟
وقتی جواب نگیرن خوب چیزی هم نمیشه گفت.
Iran (Islamic Republic of)
M
۱۷:۵۰ ۳۰ مهر ۱۳۹۹
سکوت کن ای دوست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۳ ۳۰ مهر ۱۳۹۹
دقیقا باید چه اتفاقی بیفته که فکری کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۶ ۳۰ مهر ۱۳۹۹
هر روز آمار بالاتر میره ،همه چیز عادیه،ولی یکدفعه همه چیز مثل بمب صدا،میده ،آنوفت .....
Iran (Islamic Republic of)
جعفر
۱۶:۴۳ ۳۰ مهر ۱۳۹۹
خدایا خودت به دادمان برس .
Iran (Islamic Republic of)
گودرزکبیر
۱۶:۳۹ ۳۰ مهر ۱۳۹۹
استقلالی ها لایک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۹ ۳۰ مهر ۱۳۹۹
بورس همچنان سقوط آزاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۹ ۳۰ مهر ۱۳۹۹
وزیر بهداشت هم که هر روز میاد میگه از من کاری ساخته نیست و من مشکلی ندارم. نمی‌ذارن کارمو بکنم. رئیس جمهور هم میگه من دو تا دست بیشتر ندارم. فقط مردم هستند که مقصرند. من کارگر اگه یه هفته تعطیل باشه، نون شب ندارم بخورم چون روزمزدم. اگه دولت میخواد تعطیل کنه، باید به امثال من کمک کنه
Iran (Islamic Republic of)
مینا از لندن
۱۶:۳۷ ۳۰ مهر ۱۳۹۹
من دیگه برنمیگردم ایران و لندن خودم رو قرنطینه کردم.
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۶:۳۵ ۳۰ مهر ۱۳۹۹
یک خانوم تو محله ما بعد از ۱۵ سال میخواست بچه دار بشه که متاسفانه برای وضع حمل میره یکی از بیمارستانهای تهران و همونجا کرونا میگیره و فوت میکنه..از نزدیک ضجه های خانواده و همسایه های این بنده خدا رو دیدیم و گریه کردیم.تورو جون عزیزاتون واسه سلامتی خودتون و هم وطناتون ارزش قائل بشین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۳۰ مهر ۱۳۹۹
پناه برخدا ۵ هزارتا مبتلا و ۳۰۰،۴۰۰ تا فوتی در ۲۴ ساعت .......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۰ ۳۰ مهر ۱۳۹۹
جناب دکتر مردانی فرمودند...... عدد ضرب در ۲.۵ کنید. درستم هست. چون نمیرسن به بیمارستان سکته میکنن دم بیمارستان .میزنن تو امار سکته ها ننیزنن تو کرونایی ها واسه همین امار ۳۰۰ تاس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۳۰ مهر ۱۳۹۹
همه اینها رو به مسافرت ها نسبت میدن ولی به نظر من چیزی که خطرناک تر از مسافرته ، مدارس غیرانتفاعی هستن که به زور بچه هارو به مدارس فرا میخونن و باعث گسترش مریضی میشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۸ ۳۰ مهر ۱۳۹۹
از بس متاسفانه بی خیالند با باز کردن مدرسه فاتحه کشور را خوندن استان سیستان و بلوچستان را هم آوردن تو وضعیت نارنجی و زرد و هنوز مدارس اینجا بصورت حضوری است واقعا جای بسی تحمل داره باید گریست به حال کسانیکه که بی خیالند و به فکر مردم نیستن
هنوز زمستان در راه فکر کنم با این بی خیالی و بی مدیریتی روزی ۲۰ هزار را هم رد کنیم
۱۲۳