چرا دولت و وزارت بهداشت حاضر نیستند از طب سنتی ایرانی کمک بگیرند؟ چرا نمیخواهند حتی یک مورد را امتحان کنند ؟؟
چرا فقط نشسته اند چشم به بهداشت جهانی دوخته اند!!؟
وزیر بهداشت هم که هر روز میاد میگه از من کاری ساخته نیست و من مشکلی ندارم. نمیذارن کارمو بکنم. رئیس جمهور هم میگه من دو تا دست بیشتر ندارم. فقط مردم هستند که مقصرند. من کارگر اگه یه هفته تعطیل باشه، نون شب ندارم بخورم چون روزمزدم. اگه دولت میخواد تعطیل کنه، باید به امثال من کمک کنه
یک خانوم تو محله ما بعد از ۱۵ سال میخواست بچه دار بشه که متاسفانه برای وضع حمل میره یکی از بیمارستانهای تهران و همونجا کرونا میگیره و فوت میکنه..از نزدیک ضجه های خانواده و همسایه های این بنده خدا رو دیدیم و گریه کردیم.تورو جون عزیزاتون واسه سلامتی خودتون و هم وطناتون ارزش قائل بشین
جناب دکتر مردانی فرمودند...... عدد ضرب در ۲.۵ کنید. درستم هست. چون نمیرسن به بیمارستان سکته میکنن دم بیمارستان .میزنن تو امار سکته ها ننیزنن تو کرونایی ها واسه همین امار ۳۰۰ تاس
ناشناس
۱۵:۴۳ ۳۰ مهر ۱۳۹۹
همه اینها رو به مسافرت ها نسبت میدن ولی به نظر من چیزی که خطرناک تر از مسافرته ، مدارس غیرانتفاعی هستن که به زور بچه هارو به مدارس فرا میخونن و باعث گسترش مریضی میشن
از بس متاسفانه بی خیالند با باز کردن مدرسه فاتحه کشور را خوندن استان سیستان و بلوچستان را هم آوردن تو وضعیت نارنجی و زرد و هنوز مدارس اینجا بصورت حضوری است واقعا جای بسی تحمل داره باید گریست به حال کسانیکه که بی خیالند و به فکر مردم نیستن
هنوز زمستان در راه فکر کنم با این بی خیالی و بی مدیریتی روزی ۲۰ هزار را هم رد کنیم
خب بگو
چرا فقط نشسته اند چشم به بهداشت جهانی دوخته اند!!؟
وقتی جواب نگیرن خوب چیزی هم نمیشه گفت.
هنوز زمستان در راه فکر کنم با این بی خیالی و بی مدیریتی روزی ۲۰ هزار را هم رد کنیم