چرا دیروز واسه تعطیلات پیشرو جلسه نذاشتین ? هر ک باید بره سفر امروز میره .. دقیقا یروز قبل روز تعطیل تصمیم میگیرین .. . ایی ویروس فقط مختص مردم عادی بیجاره ملت وکادر درمان
بیچاره ملت چقد میگین مردم رعایت نمیکنن ۹ ماهه مردمو زندونی واسیر کردین اگ پول خریدای تست و بقیه چیزا رو میدادین مردم کل کشور یماه تعطیل میشد الان تموم شده بود پس مردم ساده نیستن قبول کنید نمیخایید مهار شه
نتیجه حق مردم مظلوم خوری و فساد در جامعه همین بوجود آمدن درد های کشنده جدید می شود
چقدر مسولین و پولدار ها و دللال ها حق مردم بیچاره رو می خورن این عذاب نتیجه این کارها می شود
چرا ما فقط بلدیم بگیم مسئولین کاری نمیکنن؟خود همین مردم اصلا رعایت نمیکنن،آدم عاقل و فهمیده نیازی به تشر مسئولین نداره،کسی که شعور داشته باشه رعایت میکنه و اونی هم که نداره رعایت نمیکنه
چرا در شرایطی که همه شهر ها اینقدر آلوده است معلمها رو مجبور میکنن که هرروز در مدرسه حاضر باشند؟
وقتی دانش آموزا نمیان و معلم با گوشز شخصی خودش داره درس میده و برای شاگرداش میفرسته چرا احبار میکنن که معلم باید در مدرسه حاضر بشه؟
میدونید چند سال طول میکشه تا یه معلم تربیت بشه؟ ایا جان معلمها ارزشی نداره؟
هر روز آمار میدن که چند نفر مبتلا شده یا مرده پس چرا کاری نمی کنین
هر روز ۳۰۰ خانواده عزادار میشن مسئولین کی به خودشون میان
اقای وزیر تهدید نکن اگه حرف داری بزن ببینیم که چه خبره
خدا خودش به همه کمک کنه تا زودتر از شر این ویروس خلاص بشیم
برای سلامتی خودتون و خانوادتون صلوات بفرستین
فوتی ها از دویست حالا کلید کردن رو عدد سیصد و شاید هم بیشتر که نمیگن،خدایا خودت کمکمون کن مردم بدبخت ما جز تو کسی رو ندارن،
هوا بس ناجوانمردانه سرد است...
چقدر مسولین و پولدار ها و دللال ها حق مردم بیچاره رو می خورن این عذاب نتیجه این کارها می شود
وقتی دانش آموزا نمیان و معلم با گوشز شخصی خودش داره درس میده و برای شاگرداش میفرسته چرا احبار میکنن که معلم باید در مدرسه حاضر بشه؟
میدونید چند سال طول میکشه تا یه معلم تربیت بشه؟ ایا جان معلمها ارزشی نداره؟
ای مردم شما هر ظلم و ستمی کنید به خودتان بر می گردد
الیس الله با حکم الحاکمین
آیا خداوند بهترین حکم کنندگان نیست
هر روز ۳۰۰ خانواده عزادار میشن مسئولین کی به خودشون میان
اقای وزیر تهدید نکن اگه حرف داری بزن ببینیم که چه خبره
خدا خودش به همه کمک کنه تا زودتر از شر این ویروس خلاص بشیم
برای سلامتی خودتون و خانوادتون صلوات بفرستین
خداوند از جانمان محافظت کند
آمین
هوا بس ناجوانمردانه سرد است...