که چی مثلا انرژی منفی میدین ؟ تو این شرایط باید روحیه ی خودمونو حفظ کنیم و با دقت و جدیت ، پروتکل ها رو رعایت کنیم و دندون رو جیگر بذاریم و مسافرت و مهمونی و گردش نریم ، بی جهت هم از خونه بیرون نریم ، آقایون هم تو محل کارشون با جدیت پروتکل ها رو رعایت کنن و در کنار همه ی اینها ، به همدیگه روحیه بدیم
۹ماهه مادربزرگمو ندیدم نرفتم که مریضش نکنم