نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محرم طمار
۱۴:۵۰ ۰۴ آبان ۱۳۹۹
لطفا بازار روزهای چهاردانگه و اسلامشهر و رباط کریم رو بازگشایی کنید .بیکاریم بیکار.پول نداریم پول نداریم.
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۴:۴۸ ۰۴ آبان ۱۳۹۹
پروردگارا به حق صاحب الزمان شر این ویروس را از سر جهانیان بردار و تمامی بیماران را لباس عافیت بپوشان .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۵ ۰۴ آبان ۱۳۹۹
واقعا خسته شدیم منم از ته دل همینو میخام که راحت شیم تموم شه بره
۹ماهه مادربزرگمو ندیدم نرفتم که مریضش نکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۰۴ آبان ۱۳۹۹
یه پولی بدین ملت ۱ماه بمونن توو خونه تا کم شه کرونا
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۲۱:۳۵ ۰۴ آبان ۱۳۹۹
دقیقا
Iran (Islamic Republic of)
h
۰۱:۲۱ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
باز دوباره شروع میشه نتیجه؟
Iran (Islamic Republic of)
مینا از لندن
۱۴:۲۸ ۰۴ آبان ۱۳۹۹
اینجا قراره واکسن کرونا رو کشف کنن ، هر وقت برگشتم واکسنو با خودم میارم تهران تا به بیماران کمک کنم
Iran (Islamic Republic of)
h
۰۱:۲۲ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
تو خیلی داری شلوغ می کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۰۴ آبان ۱۳۹۹
تو دی و بهمن جهش شیوع داریم و دو میلیون تلفات میدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۵ ۰۴ آبان ۱۳۹۹
که چی مثلا انرژی منفی میدین ؟ تو این شرایط باید روحیه ی خودمونو حفظ کنیم و با دقت و جدیت ، پروتکل ها رو رعایت کنیم و دندون رو جیگر بذاریم و مسافرت و مهمونی و گردش نریم ، بی جهت هم از خونه بیرون نریم ، آقایون هم تو محل کارشون با جدیت پروتکل ها رو رعایت کنن و در کنار همه ی اینها ، به همدیگه روحیه بدیم
Iran (Islamic Republic of)
h
۰۱:۲۲ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
اگه نشد انشالله خودت بمیری
۱۲۳