چرا در شرایطی که اینقدر خطرناکه معلمهای خوزستان رو مجبور میکنن برن مدرسه و توی کلاسهای خالی به در و دیوار درس بدن. خب وقتی معلم با گوشی شخصی و نت خودش داره درس میده از توی خونه اش هم میتونه کار کنه. چرا جان معلما ارزش نداره؟!!!
خواهشمندیم بخش های تخصصی دانشکده دندانپزشکی کرمان تعطیل بشود چون امکانات لازم مثل ماسک و تهویه نداریم و از طرفی وضعیت استان بسیار بحرانی است خواهشمندم رسیدگی کنید
خواهشمندیم بخش های تخصصی دانشکده دندانپزشکی کرمان تعطیل بشود چون امکانات لازم مثل ماسک و تهویه نداریم و از طرفی وضعیت استان بسیار بحرانی است خواهشمندم رسیدگی کنید
امشب شب آغاز ولایت صاحب الزمانه بیاید همه برای ظهور امام زمان دعا کنیم از ته دل،فریاد رسی جز آقاصاحب زمان نداریم.زندگی خیلی سخت شده گرونی،ظلم،دزدی اختلاص،بیکاری،کرونا،تنهایی،
ای لعنت به کرونا،لعنت به کرونا.خدایا مارو جوری آزمایش کن که توانشو داریم..
باید یک کاری بکنید
کسانی که مراعات نمی کنند و نمی خواهند به حقوق دیگران احترام بگذارند را اینگونه جریمه کنید:
1-هزینه درمان را باید آزاد پرداخت کنند
2-هزینه درمان چند نفر دیگر را نیز باید بپردازند چون آنهایی که مراعات می کنند که گناه نکرده اند به آتش رفتار این افراد بسوزند
نتیجه اش عذاب های غیر قابل کنترل میشه
ای لعنت به کرونا،لعنت به کرونا.خدایا مارو جوری آزمایش کن که توانشو داریم..
باید یک کاری بکنید
کسانی که مراعات نمی کنند و نمی خواهند به حقوق دیگران احترام بگذارند را اینگونه جریمه کنید:
1-هزینه درمان را باید آزاد پرداخت کنند
2-هزینه درمان چند نفر دیگر را نیز باید بپردازند چون آنهایی که مراعات می کنند که گناه نکرده اند به آتش رفتار این افراد بسوزند