ویروس ساخت چین است ترکیبی از مواد هسته ای ک سیانور چون به ریه حمله و خون بیمار را لخته می کند روزی آخر خواهید فهمید که این ویروس را چین ساخته و واکسن را هم آماده داشته
چرا در آسیای شرفی دیگر اثری از این ویروس نیست؟ چون واکسن را به همسایگانش هم داده است
چطور قلب و کلیه و همه چی فروشیه
پلاسمای افراد بهبود یافته رو هم فروشی کنن مردم خوبه که به درد اونا میخوره که بد حال ن
مرگ و میر م میاد پایین
دیدین که ترامپ با همین پلاسمای بهبود یافته سریع خوب شد
دولت ومسوولین ما واقعا هیچ تصمیمی ندارن ایی بیماری لعنتیو مهار کنن ???۱ داره چ بسر ملتم میاد ... مردم بیچاره همجوره تحت فشارن بیماری گرونی روزانه ..یا خدااا تو دیگه ی معجزه ای بکن شادیو ب مردم عزیزم بازگردان یا خدااااا
فقط کافی پمپ بنزینها را ساعت ۱۲ تا صبح تعطیل کنید حداقل سفرها متوقف میشه حداقل شبها جادها خلوته ولی متاسفانه مسولان حاضر نیستند از پول بنزین بگذرند به قیمت جان انسانها داره تمام میشه شاهرگ فقط پمپ بنزینها هستند که هیچ وقت تعطیل نمیکنند بنابر این تردد همچنان زیاده مسولان و اقازادها جونشون هست و پول منابع نفتی
سلام yjc عزیز خواهشمندم پیگیری کنید دانشجویانی که از طریق سامانه سجاد اقدام به رفع تعهدات کردن دانشگاه با گرفتن هزینه ارسال و آدرس جدید مدارکشونا براشون ارسال کنن لطفأ چنین قابلیتی رو در سامانه ی سجاد قرار بدن خواهشمندیم تا فرصت ثبت نام دانشگاه تموم نشده کاری کنید
واقعأ ما که هزینه انصرافمونا پرداخت میکنیم چرا تو این شرایط کرونا باید برای گرفتن مدارک حضوری بریم دانشگاه یه استان دیگه
باسلام
این مدل تعطیلی مثلا ۵۰درصد کارمندان/ خیلی فورمالیتست
شما یه سر برید اداره جات همه مشغول هستن
آخه جناب روحانی
مردم وقتی میبینن مراکز واداره جات و بانک ها بازه ،میرن کاراشونو انجام میدن، باید همه جاهارو تعطیل کنید فقط تععطیل
تا جواب بگیرید
این پروتکل ها فایده نداره. منع رفت و آمد گذاشتید. خب مردم دارن تو شهر میچرخن. یه سر به اداره پست بزنید. به دفتر خدمات الکترونیک و دفاتر پیشخوان بزنید.به بانکها سر بزنید.
مردم تو سر و کول هم سوار شدن. تا تعطیل نشه هیچ فایده ای نداره. بیخودی هم خودمون رو با پروتکل گول نزنیم.
چرا در آسیای شرفی دیگر اثری از این ویروس نیست؟ چون واکسن را به همسایگانش هم داده است
پلاسمای افراد بهبود یافته رو هم فروشی کنن مردم خوبه که به درد اونا میخوره که بد حال ن
مرگ و میر م میاد پایین
دیدین که ترامپ با همین پلاسمای بهبود یافته سریع خوب شد
واقعأ ما که هزینه انصرافمونا پرداخت میکنیم چرا تو این شرایط کرونا باید برای گرفتن مدارک حضوری بریم دانشگاه یه استان دیگه
این مدل تعطیلی مثلا ۵۰درصد کارمندان/ خیلی فورمالیتست
شما یه سر برید اداره جات همه مشغول هستن
آخه جناب روحانی
مردم وقتی میبینن مراکز واداره جات و بانک ها بازه ،میرن کاراشونو انجام میدن، باید همه جاهارو تعطیل کنید فقط تععطیل
تا جواب بگیرید
مردم تو سر و کول هم سوار شدن. تا تعطیل نشه هیچ فایده ای نداره. بیخودی هم خودمون رو با پروتکل گول نزنیم.
جاتون خالی....رعایت پروتکل ها عالی بود.
می خوام پس فردا بیام ایران ولی با این وضع نمیشه.....
کی تموم می شه این کرونای لعنتی
از ترس نمی تونم برم دکتر
۱سال ش رفته ۱سال دیگه