داداش این ارقامی که اعلام میکنن فقط افرادی هستن که اسمشو ثبت شده و الا آمار خیلی بیشتر از ایناست و تا به امروز شاید نصف جمعیت ایران کرونا را تجربه کردن
ناشناس
۲۰:۲۹ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
چیکار کنیم که دست فرمونمون خوبه
ناشناس
۱۵:۰۴ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
ولی واسه مسولیین اصلا مهم نیست حتی بشه ۲۰۰۰ تا ... با با شهر و تعطیل کنید.. به مردم به فارسی دارن بهتون میگن...
واویلا
خدایا کی قراره این اعداد پایین بیاد؟
واویلا