چرا فکر میکنین مسوُلین باید یه کاری بکنن ،هرکسی مسئول سلامتی خودشه خوب مردم خودشون رعایت کنند وقتی این همه بیفکر توجامعه هست چی کار میشه کرد فکر میکنید این همه توبازار قدرش ضروریه
از خوبی زینک و ویتامین دی بگید
از مرگ کرونا جلوگیری کرده
بهداشت داره مدام تاکید میکنه که ویتامین دی بخورن مردم تا اقلا زنده دربرن
اینو بگید به مردم مطلب بذارید همه جا مدام دارن میگن توو خبر
باسلام
بنده در یک اداره دولتی کار میکنم . مسئولین اداره دورکاری رو که مصوبه ستاد ملی کرونا هست انجام نداده و کارکنان مجبور به رفتن به سرکار هستند لطفا این رو پیگیری بفرمایید
متاسفانه بی فکری مسؤلین تمامی نداره و کسی برایش مهم نیست
اگر رعایت نکنید در ماه های آینده مرگ میر بالای 1000 و به زودی مرگ عزیزان خود را در مقابل چشمانتان خواهید دید
مدیرعامل شرکت داروسازی سینوفارم در چین ادعا می کند هیچ یک از ۵۶ هزار نفری که واکسن بالقوه این شرکت را دریافت و به خارج از کشور سفر کردند، به کووید۱۹ مبتلا نشدند.
لیو جین ژن مدیر عامل سینوفارم در یک کنفرانس خبر اعلام کرد تاکنون ۱۰۰ هزار نفر واکسن بالقوه توسعه یافته در این شرکت برای مقابله با کووید۱۹ را دریافت کرده اند و درهیچ کدام عوارض شدیدی رصد نشده است. عده ای از این افراد نیز پس از تزریق واکسن به خارج از کشور سفر کردند اما هیچ کدام به ویروس کرونا مبتلا نشده اند.
آمار شیوع و مرگ و میر کرونا در شهرهای پر جمعیت در مقایسه با شهرهای کم جمعیت و کم ازدحام بسیار بالاتر است. برای مدیران آینده تجربه بشه تا اجازه ندن شهرهای با جمعیت بیش از دومیلیون و پرازدحام مانند تهران ایجاد شود
این بیماری از سوخت غلط اتوموبیلهاست که روی سیستم ایمنی بدن تاثیر میزاره یک ماه رفت و امد خودروهای شخصی رامحدود کنید ببینید چطور امار مرگ و میر پایین میاد
جوک میگی خدایی .... لابد با مترو همه رفت و امد کنن..انجا عاری از ویروس
ناشناس
۰۸:۱۳ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
اولا آلودگی هوای تهران رو اگر یکی از عوامل اصلی بیماری بدونیم محدودیتهای کرونا ثابت کرد منشا اصلیش کارخانه های اطراف تهرانه نه خودروها و در رده بعدم موتورها هستند ضمنا اگر خودرو شخصی رفت و آمدش ممنوع بشه مترو و اتوبوس میزان مبتلایان رو ده برابر می کنند
سارا
۱۶:۱۱ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
ما گفتیم حالا بایدن برنده شد سکه دلار طلا همه چی اومد پایین ..
گفتیم شاید با اومدن بایدن آمار کرونا هم بیاد پایینا ولی نیومد
از مرگ کرونا جلوگیری کرده
بهداشت داره مدام تاکید میکنه که ویتامین دی بخورن مردم تا اقلا زنده دربرن
اینو بگید به مردم مطلب بذارید همه جا مدام دارن میگن توو خبر
بنده در یک اداره دولتی کار میکنم . مسئولین اداره دورکاری رو که مصوبه ستاد ملی کرونا هست انجام نداده و کارکنان مجبور به رفتن به سرکار هستند لطفا این رو پیگیری بفرمایید
اگر رعایت نکنید در ماه های آینده مرگ میر بالای 1000 و به زودی مرگ عزیزان خود را در مقابل چشمانتان خواهید دید
لیو جین ژن مدیر عامل سینوفارم در یک کنفرانس خبر اعلام کرد تاکنون ۱۰۰ هزار نفر واکسن بالقوه توسعه یافته در این شرکت برای مقابله با کووید۱۹ را دریافت کرده اند و درهیچ کدام عوارض شدیدی رصد نشده است. عده ای از این افراد نیز پس از تزریق واکسن به خارج از کشور سفر کردند اما هیچ کدام به ویروس کرونا مبتلا نشده اند.
گفتیم شاید با اومدن بایدن آمار کرونا هم بیاد پایینا ولی نیومد