خدا رو شکر هر ماه 28میلیون میاد به حساب احمد خوریان که از خونه بیرون نیاد یکی هم بیرون نیاد یکی که مبتلا بشه و کل جامعه رو کرونایی کنه بشین خوریان تو خونت پولم کم آوردی بگو برات گلریز میکنیم فقط بیرون نیا خخخخخخخخ
استان فارس همه شهرهایش قرمز است بجز دو شهر که نارنجی است و هر روز استان فارس را نارنجی نشان می دهند. آماذهت هم هر روز نزدیک به هم است این یک مقدار شک برانگیز است که آیا آمار را درست اعلام می کنند یا نه؟
از مهمترین راههای مقابله با کرونا و پیامدهای آن :
بیش از چهار میلیون نفر از آوارگان افغانستانی در ایران زندگی می کنند که با توجه به اینکه سالهاست جنگ افغانستان به پایان رسیده، باید به کشورشان باز گردند تا:
۱. فاصله اجتماعی بهتری ایجاد و مهار کرونا راحتتر انجام شود
۲.میلیونها فرصت شغلی که در بخش های مختلف توسط این عزیران اشغال شده، در اختیار بی کاران کشورمان قرار گرفته و مشکلات اجتماعی کاهش می یابد.
۳ . قیمت خانه و مواد غذایی و ... کاهش یابد
۴. حضورشان در کشور خودشان برای سازندگی و ابادانی ضروری تر است.
مث وبا سارس و بقیه بیماریها
مثلا پولِ یه ویزیت بده برو روانشناس و روانپزشک مشکلتو حل کن
برین روانشناس یه سر
سیاه دونه پودر شده با عسل
آویشن
دمنوش زنجبیل
..
اینا خوبن
مصطکی هلیله سیاه شکر سرخ داروی امام کاظم اینم خیلی معروف شده خوبه
این مردم حق خور رو از بین می بره
بیش از چهار میلیون نفر از آوارگان افغانستانی در ایران زندگی می کنند که با توجه به اینکه سالهاست جنگ افغانستان به پایان رسیده، باید به کشورشان باز گردند تا:
۱. فاصله اجتماعی بهتری ایجاد و مهار کرونا راحتتر انجام شود
۲.میلیونها فرصت شغلی که در بخش های مختلف توسط این عزیران اشغال شده، در اختیار بی کاران کشورمان قرار گرفته و مشکلات اجتماعی کاهش می یابد.
۳ . قیمت خانه و مواد غذایی و ... کاهش یابد
۴. حضورشان در کشور خودشان برای سازندگی و ابادانی ضروری تر است.
زمان ایمنیش کوتاهه