چرا کسی نمیپرسه که چرا از وقتی که ماسک زدن اجباری شده، آمار ها دو سه برابر شده؟!!! ماسک ریه ها رو ضعیف میکنا و آونارو مستعد ابتلا به هر نوع ویروس میکنه!!!! از این آمارهای روزانه شاید اندک شماری واقعا بر اثر کرونا فوتیده شده اند، بقیه بیماریه زمینه ای دارند
شما نظر ندی کسی نمی گه لالی
اولا که کدوم ماسک
ماسکی جراحی استاندارد که هر چهار ساعت تعویض بشه از کرونا محافظت می کنه نه ماسک پارچه ای که صبح تا شب رو صورت باشه
بعد هم کلا آمار مرگ و میر در بیماری زمینه ای بیشتره هنر کردی این حرفو زدی
ناشناس
۱۱:۳۸ ۰۱ آذر ۱۳۹۹
شما نظر ندی کسی نمی گه لالی
اولا که کدوم ماسک
ماسکی جراحی استاندارد که هر چهار ساعت تعویض بشه از کرونا محافظت می کنه نه ماسک پارچه ای که صبح تا شب رو صورت باشه
بعد هم کلا آمار مرگ و میر در بیماری زمینه ای بیشتره هنر کردی این حرفو زدی
ناشناس
۱۱:۳۸ ۰۱ آذر ۱۳۹۹
شما نظر ندی کسی نمی گه لالی
اولا که کدوم ماسک
ماسکی جراحی استاندارد که هر چهار ساعت تعویض بشه از کرونا محافظت می کنه نه ماسک پارچه ای که صبح تا شب رو صورت باشه
بعد هم کلا آمار مرگ و میر در بیماری زمینه ای بیشتره هنر کردی این حرفو زدی
میفهمم خسته شدید .ولی این ویروس منحوس کشنده است و
متاسفانه در تمام دنیا قربانی میگیرد
جوان و پیر .سرش نمیشه
ماسک .فاصله دو متری را رعایت کنید و ضدعفونی
حتی اینجا میگن حتی اگر واکسن هم بزنید .ماسک و فاصله ضروری است
تا اینشالله ریشه کن بشه .باید دعا کنیم
ممکنه در مورد طرح بیشتر توضیح بدین، من ماشینم پلاک تهران، و در قم زندگی میکنم، داخل شهر قم میتونم با پلاک تهران حرکت داشته باشم یا خیر؟
این جریمه مشمول کسانی میشه که وارد شهر میشن یا اینکه خودروهایی که داخل شهر با پلاک غیر بومی حرکت میکنند هم میشه؟
بیماری اسم کرونا برا همه عادی شده وو وقتی آدی شد کسی ترسی نداره و وقتی ترس نباشه کسی رعایت نمیکنه شاید خیلی از شما اول خریدها رو ضدعفونی میکردین یا از پول نقد استفاده نمیکردین یا همیشه الکل در جیب داشتین ولی الان هیچ کدوم رو یا انجامنمیدین یا حساسیت کمتری در انجام دارید ..ولی من هنوزم که هنوز نون که میگیرم یه هفته قرنطینه هست بعد میخورم یا از اول کرونا جیبم یا دستم به پول نقد نخورده یاوسایل که میگیرم اول ضدعفوتی میکنم دم در بعد به خونه میارم الکل همیشه در جیب دارم بیرون هر تماسی با هرچیز به جز خودم دارم دارم دستام رو با الکل تمیز میکنم کارت بانکیم که خرید میکنم قبل در جیب گذاشتن الکل میزنم و تا آنجا که ممکن هست از خونه خارج نمیشم ...یادملن باشه مردم چین چنین کردن که جمع شد البته دولت هم کمک به مردم کرد با قرنطینه به موقه و مدیریت درست
امروز که مترو باز هم شلوغ بود
همه تو خیابون هستن
اولا که کدوم ماسک
ماسکی جراحی استاندارد که هر چهار ساعت تعویض بشه از کرونا محافظت می کنه نه ماسک پارچه ای که صبح تا شب رو صورت باشه
بعد هم کلا آمار مرگ و میر در بیماری زمینه ای بیشتره هنر کردی این حرفو زدی
اولا که کدوم ماسک
ماسکی جراحی استاندارد که هر چهار ساعت تعویض بشه از کرونا محافظت می کنه نه ماسک پارچه ای که صبح تا شب رو صورت باشه
بعد هم کلا آمار مرگ و میر در بیماری زمینه ای بیشتره هنر کردی این حرفو زدی
اولا که کدوم ماسک
ماسکی جراحی استاندارد که هر چهار ساعت تعویض بشه از کرونا محافظت می کنه نه ماسک پارچه ای که صبح تا شب رو صورت باشه
بعد هم کلا آمار مرگ و میر در بیماری زمینه ای بیشتره هنر کردی این حرفو زدی
متاسفانه در تمام دنیا قربانی میگیرد
جوان و پیر .سرش نمیشه
ماسک .فاصله دو متری را رعایت کنید و ضدعفونی
حتی اینجا میگن حتی اگر واکسن هم بزنید .ماسک و فاصله ضروری است
تا اینشالله ریشه کن بشه .باید دعا کنیم
خدایا مددی
این جریمه مشمول کسانی میشه که وارد شهر میشن یا اینکه خودروهایی که داخل شهر با پلاک غیر بومی حرکت میکنند هم میشه؟