نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سوسن از آلمان
۱۴:۱۸ ۰۷ دی ۱۳۹۹
چو ایران نباشد تن من مباد ...... وطنم را با هیچ چیز عوض نمیکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۵ ۰۷ دی ۱۳۹۹
معلومه یه مدت ایران نبودی
Iran (Islamic Republic of)
احمدخوریان
۱۴:۱۷ ۰۷ دی ۱۳۹۹
من ۲۸ میلیون درآمد دارم .حالا واسه خیلی ها سوال شده این درآمد رو چطوری بدست آوردم؟ من الان ۳۰ سالمه از ۱۹ سالگی کار کردم و تونستم ماهی یک میلیون پس انداز کنم‌.بعد یک ارث گنده بهم رسید گذاشتم بانک سودش رو میگیرم.یک عمه پدری داشتم که ارثش رسید به من
Germany
عاطفه از هلند
۱۴:۱۶ ۰۷ دی ۱۳۹۹
ایشالله به زودی عازم ایران میشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۰۷ دی ۱۳۹۹
حداقل از فیلتر شکن هلند استفاده کن نه امریکا
Iran (Islamic Republic of)
سرباز وطن
۱۸:۲۸ ۰۷ دی ۱۳۹۹
قدمت بر سر چشم ولی کرونای نوع جدید با خودت نیاری اینجا درد و بلا کم نیست
Germany
عاطفه از هلند
۱۴:۱۵ ۰۷ دی ۱۳۹۹
وضع هلند قرمزه قصد دارم بیام ایران .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۳ ۰۷ دی ۱۳۹۹
توایران جات نمیدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۸ ۰۷ دی ۱۳۹۹
لطفا همونجا بمون شما دیگه کرونای هلندی واسمون نیار
Iran (Islamic Republic of)
Hadi
۱۴:۱۵ ۰۷ دی ۱۳۹۹
قدرت این ویروس وابسته به رفتارهای اجتماعی است و هر زمان که مردم مراعات کرده و در تجمعات حضور پیدا نکردند، بار بیماری کمتر شده است اما وقتی دچار ساده انگاری شده ایم، روند بیماری رو به افزایش می‌رود.
Iran (Islamic Republic of)
مینا از لندن
۱۴:۱۴ ۰۷ دی ۱۳۹۹
به امید بهبودی بیماران کرونایی.با ادامه این روند کلا تو فکر اینم که هیچ موقع برنگردم لندن و بمونم پیش خانواده ام
Iran (Islamic Republic of)
مینا از لندن
۱۴:۱۴ ۰۷ دی ۱۳۹۹
به امید بهبودی بیماران کرونایی.با ادامه این روند کلا تو فکر اینم که هیچ موقع برنگردم لندن و بمونم پیش خانواده ام
Iran (Islamic Republic of)
سوسن از آلمان
۱۴:۱۲ ۰۷ دی ۱۳۹۹
چو ایران نباشد تن من مباد .... آرامش دارم تو این اوضاع بحرانی در جهان اومدم وطنم .
Iran (Islamic Republic of)
مینا از لندن
۱۴:۱۱ ۰۷ دی ۱۳۹۹
قصد برگشت به لندن را ندارم ، تو کشورم خیالم راحته
Iran (Islamic Republic of)
مینا از لندن
۱۴:۰۷ ۰۷ دی ۱۳۹۹
از شنیدن اسم لندن و اروپا حالم بد میشه ، به خود میبالم اهل تهرانم .
Iran (Islamic Republic of)
سوسن از آلمان
۱۴:۰۶ ۰۷ دی ۱۳۹۹
وطنم ای شکوه پابرجا ..... سربلندم اهل ایرانم .
Iran (Islamic Republic of)
مینا از لندن
۱۴:۰۴ ۰۷ دی ۱۳۹۹
دوستان به فکر پرواز به لندن نیستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۲ ۰۷ دی ۱۳۹۹
شانس بیاری من خلبان پروازت نباشم
با سر میرم تو کوه
Iran (Islamic Republic of)
سوسن از آلمان
۱۴:۰۲ ۰۷ دی ۱۳۹۹
سرفراز باشی وطن من ..... آرامش خاطر دارم اومدم وطنم
۱۲