سلام.از وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا میخواهیم جهت جلوگیری از شیوع موج جدید کرونا آزمون استخدامی کشوری را تعویق سه ماهه نمایند،جان فرزندان مردم باارزشتر است،حتی بیشتر کشورهای اروپایی دور جدید از محدودیت و قرنطینه را بخاطر جهش کرونا شروع کردند ولی در کشور ما متاسفانه میخواهند ازمونی را با ظرفیت نزدیک به یک میلیون نفر ان هم در این فصل یخبندان که بسیاری از مردم دچار سرماخوردگی و...شدند برگزار کنند،بیمارستانها پر شده از افراد سرماخورده و...،خواهش میکنیم با تعویق ازمون جلوی این فاجعه گرفته شود.از باشگاه خبرنگاران جوان انتظار پیگیری از وزارت بهداشت داریم.اجرتان با خدا
امروز زنگ زدم دانشگاه مازندران برای دفاع از پایان نامه. گفتن باید حضوری بیای درخواست دفاع بدی. بالای 1000 کیلومتر باید برم وقت دفاع بگیرمو برگردم بعد دوباره برم جلسه دفاع.
تو زمستون امار کم شد
ولی انتظار داشتید تابستون کم بشه !!!!
خلاصه خواستم بگم فعلا خوش باشید منم خوشم خخخخخ
تو کشور ما فقط حرفو ادعا هست فقط شعار دادنه .