نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
قورباغه از برکه
۲۳:۱۴ ۰۷ دی ۱۳۹۹
وضع برکه جالب نیست باید برگردم خشکی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۴ ۰۷ دی ۱۳۹۹
شکرخدا .شمارو جون هرکی دوست دارین مردم رعایت کنین شل نشین بذارین تموم شه بره پی کارش.این کادر بهداشت درمان هم طفلکیا خسته شدن.
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۱:۴۱ ۰۷ دی ۱۳۹۹
سلام.از وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا میخواهیم جهت جلوگیری از شیوع موج جدید کرونا آزمون استخدامی کشوری را تعویق سه ماهه نمایند،جان فرزندان مردم باارزشتر است،حتی بیشتر کشورهای اروپایی دور جدید از محدودیت و قرنطینه را بخاطر جهش کرونا شروع کردند ولی در کشور ما متاسفانه میخواهند ازمونی را با ظرفیت نزدیک به یک میلیون نفر ان هم در این فصل یخبندان که بسیاری از مردم دچار سرماخوردگی و...شدند برگزار کنند،بیمارستانها پر شده از افراد سرماخورده و...،خواهش میکنیم با تعویق ازمون جلوی این فاجعه گرفته شود.از باشگاه خبرنگاران جوان انتظار پیگیری از وزارت بهداشت داریم.اجرتان با خدا
Iran (Islamic Republic of)
World Programmer
۲۰:۰۸ ۰۷ دی ۱۳۹۹
جالب نیست ؟
تو زمستون امار کم شد
ولی انتظار داشتید تابستون کم بشه !!!!
خلاصه خواستم بگم فعلا خوش باشید منم خوشم خخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
کبوتر از تهران
۱۷:۲۱ ۰۷ دی ۱۳۹۹
وضع تهران شکنندست ، میخام برگردم به روستا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۸ ۰۷ دی ۱۳۹۹
بمون بهار برو الان همه همینطوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۴ ۰۷ دی ۱۳۹۹
مراقب باشید کرونای بنگلادشی تو راهه
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۵:۵۹ ۰۷ دی ۱۳۹۹
امروز زنگ زدم دانشگاه مازندران برای دفاع از پایان نامه. گفتن باید حضوری بیای درخواست دفاع بدی. بالای 1000 کیلومتر باید برم وقت دفاع بگیرمو برگردم بعد دوباره برم جلسه دفاع.

تو کشور ما فقط حرفو ادعا هست فقط شعار دادنه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۳ ۰۷ دی ۱۳۹۹
این کاهش آماررا باید مدیون طب اسلامی و طب سنتی باشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۰۷ دی ۱۳۹۹
و مدیون شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۰ ۰۷ دی ۱۳۹۹
عطاری داری؟
Iran (Islamic Republic of)
شهره از کانادا
۱۵:۲۰ ۰۷ دی ۱۳۹۹
فعلا وضع کانادا نارنجیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۷ ۰۷ دی ۱۳۹۹
دیوونمون کردین چه خبره
Iran (Islamic Republic of)
شیما از کانادا
۱۴:۳۴ ۰۷ دی ۱۳۹۹
کانادا اوضاع وخیمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۵ ۰۷ دی ۱۳۹۹
اونجام با فیلتر شکن میری اینتدنت
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
فائزه از لندن
۱۴:۲۹ ۰۷ دی ۱۳۹۹
وضع لندن فوق بحرانیه نمیدونم چیکار کنم
Iran (Islamic Republic of)
شهرام
۱۶:۰۲ ۰۷ دی ۱۳۹۹
اگه کرونای انگلیسی بیاد تو ایران ما میفهمیم بالاخره تو اومدی ایران
Iran (Islamic Republic of)
اصغر عمویی
۱۴:۲۸ ۰۷ دی ۱۳۹۹
آفرین همین طور بهداشت رو رعایت کنیدو ماسک بزنید تا انشالله خدا هم بهمون رحم کنه
Iran (Islamic Republic of)
اصغر عمویی
۱۴:۲۸ ۰۷ دی ۱۳۹۹
آفرین همین طور بهداشت رو رعایت کنیدو ماسک بزنید تا انشالله خدا هم بهمون رحم کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۶ ۰۷ دی ۱۳۹۹
مگه داریم!!! مگه میشه!!!! ۱۱۹ نفر !!
Iran (Islamic Republic of)
مهسا از پاریس
۱۴:۲۳ ۰۷ دی ۱۳۹۹
من دیگه برنمیگردم ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۳ ۰۷ دی ۱۳۹۹
کجا جز ایران رات میدن آخه
۱۲