سوپری محله مون ماسک میفروشه دونه ایی ۵۰ هزارتومان
بیصاحب هستیم
سوپری ها هم ازادن؟
الکل میفروشه لیتری ۷۰ هزارتومان
همه کرونا گرفتن مردن
کسی نیست به داد ملت برسه
حقمان هست از بلا بمیریم
درود ، تجربه نشان داده که این بخش نامه خا در حد شوخی و برای مزاح و خنده خوبه از دلار ۴۲۰۰ تومان تا نبود خیلی از داروها... . ۹۵ درصد اقتصاد داخلی ایران عملا دلالی هست. پس این بخشنامه در بهترین حالت نارسایی داره و باید کارشناسی و راهکار عملی تزریق کرد در بخشنامه بر اساس بافت و جنس مردم منطقه . امیدوارم بپذیرین قبل از اینکه دیر بشه
هر کی هر قیمتی دلش خواست میفروشه.
فاتحه مدیریت بحران رو خوندید...
همش شعاره
بیصاحب هستیم
سوپری ها هم ازادن؟
الکل میفروشه لیتری ۷۰ هزارتومان
همه کرونا گرفتن مردن
کسی نیست به داد ملت برسه
حقمان هست از بلا بمیریم