تا حالا داروخانه ای پیدا نکردم که ماسک بفروشه ، واقعا تاسف داره من ماسک معمولی با قیمت تقریبا چندین برابر خریدم ...ماسک فیلتر دارم اصلا نیست واقعا این ماسکهای که قراره تولید بشه پس کو؟ قسمت غم انگیزش اینه بالاخره کرونا تموم میشه اما ماسک معمولی که دونه ای 500 بود و ماسک N95 که قبلا میخریدم 3500 ، بعد کرونا عمرا قیمت بیاد پایین ...:( دستکش و مواد ضدعفونیم که پیدا نکردم
راحترین راه برای توزیع ماسک میتونه ثبت نام با کد ملی هر فرد باشه تا به همه ماسک برسه نه اینکه فقط به چند نفر برسه یا اینکه افراد سودجو احتکار کنن و این ثبت نام میتونه در هر استان و شهر صورت بگیره . من در تعجبم یعنی هیچ کدوم از مسئولین ما به فکرشون نرسیده و اینکه این همه ماسکی که داره تولید میشه کجا میره واقعا شک برنگیز
اقا یه سوال دارم خبرنگار محترم جواب بنده رو بدین و نظرمم پخش کن این ماسکا که میگی کجاااااان
اندازه جمعیت کره زمین ماسک احتکار شده پیدا شد کجا رفتن میشه جواب بدین هر داروخونه ایی میری میگن نداریمممممممممممممممممممم
بگو کجاس ادرس بده با گوگل بزنیم بریم ببینیم کجاس
اندازه جمعیت کره زمین ماسک احتکار شده پیدا شد کجا رفتن میشه جواب بدین هر داروخونه ایی میری میگن نداریمممممممممممممممممممم
بگو کجاس ادرس بده با گوگل بزنیم بریم ببینیم کجاس