نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۵ ۰۱ دی ۱۳۹۸
دانشگاه ها رو تعطیل کنید دیگه!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۴ ۰۱ دی ۱۳۹۸
الی برکت الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۲ ۰۱ دی ۱۳۹۸
این دولت میخواد بعدا بگه یک روز را هم اداره هارو تعطیل نکردم.رکورد شکستم. از رقابت اقتصادی با دنیا عقب نیفتادم و به این موضوع افتخار کنه.دریغ از سرطانها و بیماریهای حاد و مزمنی که مردم دچارش میشن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۲ ۰۱ دی ۱۳۹۸
چرا!!! چه خبره!!!! کاسه ایی زیر نیم کاسه هست!!!! ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۲ ۰۱ دی ۱۳۹۸
دانشجو جماعت ریه نداره؟ سلامتیش مهم نیست؟
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۹:۰۶ ۰۱ دی ۱۳۹۸
واقعا معلمین چقدر زحمت میکشند!!! اصلا تعطیلی ندارن.
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۹:۰۶ ۰۱ دی ۱۳۹۸
واقعا معلمین چقدر زحمت میکشند!!! اصلا تعطیلی ندارن.
Germany
ناشناس
۲۰:۴۱ ۰۱ دی ۱۳۹۸
چرا معلم نشدی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۷ ۰۱ دی ۱۳۹۸
عزیزم معلما نسبت به سایر کارمندان دولت از هر لحاظ مظلومن. فقط چسبیدین به اینکه آلودگی هوا تعطیلن
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۹:۰۶ ۰۱ دی ۱۳۹۸
واقعا معلمین چقدر زحمت میکشند!!! اصلا تعطیلی ندارن.
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۹:۰۵ ۰۱ دی ۱۳۹۸
به نظر من با توجه به حذف مناطق خیلی آلوده مثل پیروزی از میانگین این میانگین ۱۳۹ غلط و کمتر از واقعیته
Iran (Islamic Republic of)
علی اکبر
۱۹:۰۱ ۰۱ دی ۱۳۹۸
فقط بی زحمت امتحانات ما شهرستانی ها را پایان سال تحصیلی به خاطر تهرانی ها عقب نیندازید
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۰۱ ۰۱ دی ۱۳۹۸
سلام معلما که همش تعطیل بودن سرماه هم حقوق میاد به حسابشون این مدل کار کردن واقعا جالبه نمیری سرکار حقوق میگیری ما که شغلمون تویه بیمارستانه این روزا فشار کار بیشتر هم میشه!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۰ ۰۱ دی ۱۳۹۸
پولتو میگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۷ ۰۱ دی ۱۳۹۸
حقوق و مزایاتونو با معلما هم مقایسه کنید
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۲:۳۷ ۰۱ دی ۱۳۹۸
تازه جالبیش اینه که واسه افزایش حقوق هم اعتصاب میکنن!!!
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۴۵ ۰۱ دی ۱۳۹۸
نگفتم مجانی کار میکنم میگم وقتی هوا آلودس تعطیل که نمیشیم هیچ چند برابر هم باید کار کنیم بخاطر افزایش مراجعه کننده به بیمارستان به دلیل الودگی هوا یا سیل یا هر بلایی که میاد.
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۲:۲۵ ۰۲ دی ۱۳۹۸
منم میگم شماها کار نمیکنید فقط نشستید و اختلاط میکنید بمیرم پرستارها اصلا کار بلد نیستند ی سرم نمیتونن بزنن همش هم حرف بعدم حاضر بودم مثل بقیه برم ولی حقوقمون مثل اونا شما که مرخصی دارید ۲۴ ساعن میرید ۲۴ ساعت استراحت بعدم اول برو ی ساعت سر کلاس بعد نظر بده
Iran (Islamic Republic of)
mahdi
۱۹:۰۰ ۰۱ دی ۱۳۹۸
افتضاح .چ و.ضعشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۲ ۰۱ دی ۱۳۹۸
عوضش آخر سال 1 ماه اضافه تر باید بریم مدرسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۷ ۰۱ دی ۱۳۹۸
آیا کارمندان دولت ازاین هوای آلوده استشمام نمیکنند،،،،
Germany
دانشجو
۱۸:۴۵ ۰۱ دی ۱۳۹۸
این دانشجو ها هستن که مجبورن برن مرکز شهر
امروز دیگه نفس بالا نمیومد!!!
اینو به اون استانداری ... بگید