این دولت میخواد بعدا بگه یک روز را هم اداره هارو تعطیل نکردم.رکورد شکستم. از رقابت اقتصادی با دنیا عقب نیفتادم و به این موضوع افتخار کنه.دریغ از سرطانها و بیماریهای حاد و مزمنی که مردم دچارش میشن.
سلام معلما که همش تعطیل بودن سرماه هم حقوق میاد به حسابشون این مدل کار کردن واقعا جالبه نمیری سرکار حقوق میگیری ما که شغلمون تویه بیمارستانه این روزا فشار کار بیشتر هم میشه!!!
تازه جالبیش اینه که واسه افزایش حقوق هم اعتصاب میکنن!!!
محمد
۲۳:۴۵ ۰۱ دی ۱۳۹۸
نگفتم مجانی کار میکنم میگم وقتی هوا آلودس تعطیل که نمیشیم هیچ چند برابر هم باید کار کنیم بخاطر افزایش مراجعه کننده به بیمارستان به دلیل الودگی هوا یا سیل یا هر بلایی که میاد.
حسین
۰۲:۲۵ ۰۲ دی ۱۳۹۸
منم میگم شماها کار نمیکنید فقط نشستید و اختلاط میکنید بمیرم پرستارها اصلا کار بلد نیستند ی سرم نمیتونن بزنن همش هم حرف بعدم حاضر بودم مثل بقیه برم ولی حقوقمون مثل اونا شما که مرخصی دارید ۲۴ ساعن میرید ۲۴ ساعت استراحت بعدم اول برو ی ساعت سر کلاس بعد نظر بده
امروز دیگه نفس بالا نمیومد!!!
اینو به اون استانداری ... بگید