چرا اینقدر سلامتی تهرانیا مهمه و بقیه مردم هیچ ، تو شهر ما چادگان استان اصفهان زمین پر از یخ و برفه ، سرما ۲۰ درجه زیر صفر شده بچه هامون تو مسیر مدرسه یخ زدند ولی خبری از تعطیلی و یا حتی با تاخیر رفتن به مدرسه نیست
این تعطیلی حقشونه وقتی روزانه با سی تا دانش آموز شیطون و بی ادب سر و کله میزنن ولی اولیاشون تو تربیت همین یه بچه موندن و دم به دقیقه دم کلاسن برا گرفتن راهنمایی آره واقعا حقوقشون کمه و سخته کارشون همه جای دنیا به معلم خیلی احترام میزارن فقط اینجاس که مردم درک نمیکنن معلم رو و آیتم بدونید بخاطر معلم تعطیل نکردن بخاطر بچه های دبستانی تعطیل کردن انقدم غر نزنید به جون معلما تقصیر اونا نیست
ناشناس
۰۰:۰۶ ۰۲ دی ۱۳۹۸
بارون میاد برف میاد هوا ناسالم باشه کلا تعطیلن
amin
۰۱:۲۰ ۰۲ دی ۱۳۹۸
وقتی فهمت همین قدر است که نمی دانی در اکثر کشورهای دنیا بالاترین حقوق برای معلم است و بالاترین رفاه و احترام هم مخصوص آن هاست بر عکس در ایران معلم هیچ رفاهی ندارد مطالباتش هر چند سال یک بار پرداخت ملوکولی می شود با این حقوق و رفاه معلم نصف سال هم که تعطیل باشد حقش است چون باید به درمان خودش بپردازد به خاطر بعضا" دانش آموزان مریض.که حتما" نمونه اش را دیده ای البته اگر درسی خوانده باشی . وکلاسی را درک کرده باشی
ناشناس
۰۲:۰۴ ۰۲ دی ۱۳۹۸
زود قضاوت نکن
اولا: من معلم واسه تعطیلیا جبرانی گذاشتم ک درسم عقب نیافته
دوما: مگه ما میگیم تعطیل کنن
سوما: اصلا تعطیل نکنن تا ما بدون کمبود وقت درس بدیم
چهارما: ماشالا ب حساب کتاب شما همین کم بود
ناشناس
۲۰:۰۹ ۰۱ دی ۱۳۹۸
واقعا دولت بی نظیر چه دانش آموزان با سوادی خواهیم داشت از لحاظ علمی چه خواهیم شد همه دانش آموزان باید دلالی یاد بگیرند
الآن سطح علمی مدارس خیلی بالاست که با تعطیلی از آموزش روز دنیا عقب میمونن؟؟
ناشناس
۲۱:۴۵ ۰۱ دی ۱۳۹۸
برای بیکاری در آینده باید آماده باشند
ناشناس
۲۰:۰۹ ۰۱ دی ۱۳۹۸
سلام
قصد هیچ جوسازی و ... (چیزهایی شبیه اون رو) ندارم واقعا اما چیزی بود که میخواستم بگم با امید به اینکه خونده بشه...
امروز واقعا هوا وضعیتش اصلا خوب نبود و مثل اینکه هر روز یه مقداری داره بدتر میشه!
امروز بعد از اینکه از دانشگاه برگشتم احساس کردم گلوم میسوزه یه مقدار!
با اینکه می دونم دانشگاه به هرحال با مدارس و ... فرق داره اما واقعا اگه قرار باشه آسیبی به ما برسه به نظرم خیلی نمی ارزه...!
لطفا اگر صلاح دونستین تجدید نظری بکنید
خیلی جالبه .دائم تعطیلی. بجای حل کردن مسئله ، صورت مسئله پاک میکنند.یه فکری هم برای این شهرستانی های بی گناه بکنید ، تهرانی ها تعطیل کردید دائم میان شهرستان مهمونی.الان فصل امتحانات ودرس وتوی این گرونی.تموم فامیل های تهرانی اومدن شهرستان بااین تعطیلات انوقت ماالان چطوری درس بخونیم؟؟
تنها راه ورود خودروهای خارجی یورو 4 و 5 و حذف گمرگی است
ناشناس
۰۰:۱۲ ۰۲ دی ۱۳۹۸
شما لطف کن نظرات جذابتو واسه خودت نگه دار.با تشکر
مجید
۱۹:۳۳ ۰۱ دی ۱۳۹۸
دانشگاه های تهران باید تعطیل بشه
چون شنبه یکشنبه مدارس تعطیل بود ولی چی شد
دانشگاه تعطیل بشه شاید هوا بهتر بشه
جالب اینکه دانشگاه های کرج تعطیل شده ولی تهران .....
استراحت کن حقوق بگیر!
اولا: من معلم واسه تعطیلیا جبرانی گذاشتم ک درسم عقب نیافته
دوما: مگه ما میگیم تعطیل کنن
سوما: اصلا تعطیل نکنن تا ما بدون کمبود وقت درس بدیم
چهارما: ماشالا ب حساب کتاب شما همین کم بود
قصد هیچ جوسازی و ... (چیزهایی شبیه اون رو) ندارم واقعا اما چیزی بود که میخواستم بگم با امید به اینکه خونده بشه...
امروز واقعا هوا وضعیتش اصلا خوب نبود و مثل اینکه هر روز یه مقداری داره بدتر میشه!
امروز بعد از اینکه از دانشگاه برگشتم احساس کردم گلوم میسوزه یه مقدار!
با اینکه می دونم دانشگاه به هرحال با مدارس و ... فرق داره اما واقعا اگه قرار باشه آسیبی به ما برسه به نظرم خیلی نمی ارزه...!
لطفا اگر صلاح دونستین تجدید نظری بکنید
تنها راه جلو گیری از دود!!!!! گران کردن بنزین و ماشین است
چون شنبه یکشنبه مدارس تعطیل بود ولی چی شد
دانشگاه تعطیل بشه شاید هوا بهتر بشه
جالب اینکه دانشگاه های کرج تعطیل شده ولی تهران .....