با سلام
امیدی به سیستم بیمار و معیوب آموزش و پرورش نیست
تحصیل رایگان تا مقطع دیپلم و حق انتخاب رشته برای ادامه تحصیل از حقوق دانش اموزان و خانواده هاست اما در این سیستم بیمار این پول است که بسیار تعیین کننده است و تبعیض فراوانی که بین مدارس وجود دارد مثل مدارسی که مختص فرهنگیان است با مدارس معمولی و مدارس خاص که قرار بود این تبعیض ها وجود نداشته باشد اما...
متاسفانه معاونت آموزش استثنایی باهمکاری وزارت بهداشت ودرمان در سطح تهران برای دانش آموزان ورودی سال اول ابتدایی بجت سنجس (معاینات سلامتی دانش اموزان تشکیل داده اند که والدین دانش اموزان میبایستی فرزندان خود را برای معاینات به این پایگاه ها ببرند متاسفان پزشک در این پایگاه ها (مدارس) وجود نداره بعداز معاینات اولیه به والدین توصیه میشود یک روز دیگه باید برای معاینه نهایی نزد پزشک در محل دیگری برده شود
عملا والدین میبایستی دو روز از محل کارخود مرخصی گرفته برای گرفتن معاینات پیش ثبت نام
لذا در صورت اعتراض مسیولین مدارس عنوان میشه که وزارت بهداشت درمان بعلت نبود پزشک این کارو کرده
آموزش و پرورش به سمت الکترونیکی شدن دروس و هوشمند سازی همه مدارس ایران گامهای سریعتری بردارد.
هر سال هم برای ثبت نام دانش آموزان آزمون و سختگیری های بیشتری رخ میدهد.
چرا نباید همه مدارس به حداقل امکانات از جمله تابلو هوشمند و مدارس محکم و با دوام و ویدئو پروژکتور مجهز شوند؟؟!!
ثبت نام دانش آموزان در اینچنین مدارسی با گزینش های سخت همراه است.لطفا آموزش و پرورش این امکانات را برای همگان و همگانی کند.
سلام مدیران مدارس در هنگام ثبت نام و زمان تحویل کارنامه و ایام امتحانات حق دریافت هزینه دانش آموزی را ندارند و سرانه ای هم از سوی شما دریافت نمی کنند باید چگونه مدارس را اداره کنند؟
امیدی به سیستم بیمار و معیوب آموزش و پرورش نیست
تحصیل رایگان تا مقطع دیپلم و حق انتخاب رشته برای ادامه تحصیل از حقوق دانش اموزان و خانواده هاست اما در این سیستم بیمار این پول است که بسیار تعیین کننده است و تبعیض فراوانی که بین مدارس وجود دارد مثل مدارسی که مختص فرهنگیان است با مدارس معمولی و مدارس خاص که قرار بود این تبعیض ها وجود نداشته باشد اما...
عملا والدین میبایستی دو روز از محل کارخود مرخصی گرفته برای گرفتن معاینات پیش ثبت نام
لذا در صورت اعتراض مسیولین مدارس عنوان میشه که وزارت بهداشت درمان بعلت نبود پزشک این کارو کرده
هر سال هم برای ثبت نام دانش آموزان آزمون و سختگیری های بیشتری رخ میدهد.
ثبت نام دانش آموزان در اینچنین مدارسی با گزینش های سخت همراه است.لطفا آموزش و پرورش این امکانات را برای همگان و همگانی کند.