نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سیدمصطفی
۱۸:۲۸ ۰۵ مرداد ۱۳۹۸
با سلام
امیدی به سیستم بیمار و معیوب آموزش و پرورش نیست
تحصیل رایگان تا مقطع دیپلم و حق انتخاب رشته برای ادامه تحصیل از حقوق دانش اموزان و خانواده هاست اما در این سیستم بیمار این پول است که بسیار تعیین کننده است و تبعیض فراوانی که بین مدارس وجود دارد مثل مدارسی که مختص فرهنگیان است با مدارس معمولی و مدارس خاص که قرار بود این تبعیض ها وجود نداشته باشد اما...
Iran (Islamic Republic of)
ع ربیعی
۱۸:۲۰ ۰۵ مرداد ۱۳۹۸
متاسفانه معاونت آموزش استثنایی باهمکاری وزارت بهداشت ودرمان در سطح تهران برای دانش آموزان ورودی سال اول ابتدایی بجت سنجس (معاینات سلامتی دانش اموزان تشکیل داده اند که والدین دانش اموزان میبایستی فرزندان خود را برای معاینات به این پایگاه ها ببرند متاسفان پزشک در این پایگاه ها (مدارس) وجود نداره بعداز معاینات اولیه به والدین توصیه میشود یک روز دیگه باید برای معاینه نهایی نزد پزشک در محل دیگری برده شود
عملا والدین میبایستی دو روز از محل کارخود مرخصی گرفته برای گرفتن معاینات پیش ثبت نام
لذا در صورت اعتراض مسیولین مدارس عنوان میشه که وزارت بهداشت درمان بعلت نبود پزشک این کارو کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۲ ۰۵ مرداد ۱۳۹۸
آموزش و پرورش به سمت الکترونیکی شدن دروس و هوشمند سازی همه مدارس ایران گامهای سریعتری بردارد.
هر سال هم برای ثبت نام دانش آموزان آزمون و سختگیری های بیشتری رخ میدهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۹ ۰۵ مرداد ۱۳۹۸
چرا نباید همه مدارس به حداقل امکانات از جمله تابلو هوشمند و مدارس محکم و با دوام و ویدئو پروژکتور مجهز شوند؟؟!!
ثبت نام دانش آموزان در اینچنین مدارسی با گزینش های سخت همراه است.لطفا آموزش و پرورش این امکانات را برای همگان و همگانی کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۲ ۰۵ مرداد ۱۳۹۸
با سلام و عرض خسته نباشید مگر مدارس نمونه دولتی منحل نشد چرا بنام نمونه دولتی از مردم هزینه می گیرند و موجب ایجاد رقابت کاذب شده اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۰ ۰۵ مرداد ۱۳۹۸
سلام مدیران مدارس در هنگام ثبت نام و زمان تحویل کارنامه و ایام امتحانات حق دریافت هزینه دانش آموزی را ندارند و سرانه ای هم از سوی شما دریافت نمی کنند باید چگونه مدارس را اداره کنند؟
۱۲۳۴