نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمد حسین فیضی
۲۱:۰۹ ۰۵ مرداد ۱۳۹۸
سلام من دانش آموز پایه یازدهم در اصفهان هستم ناحیه ۴ مدیر مدذسه برای ثبت نام 500هزار تومان پول می خواهد آموزش و پرورش ناحیه ۴ مراجعه کردم اما پیگیری نکردند و گفتند پول را باید بپردازید به ما ربطی ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ggggggggg
۲۱:۰۶ ۰۵ مرداد ۱۳۹۸
چرا جواب های تیزهوشان نمیااااااااااااااااد
Iran (Islamic Republic of)
رویا
۲۰:۵۳ ۰۵ مرداد ۱۳۹۸
چرا نتیجه ازمون نمونه دولتی رو اعلام نمیکنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۱ ۰۵ مرداد ۱۳۹۸
سلام منتظر نتایج ازمون تیزهوشان ونمونه هستیم پایه نهم به دهم .به هر دبیرستانی که مراجعه میکنیم کارت خوان به ماتحویل میدهند و هزینه را قبل ازشروع سال تحصیلی درخواست میکنند واعلام کرده اند درصورت پذیرفته شدن فرزندمان در مدارس نمونه یا تیزهوشان پول رابرگشت نمی دهند.ایا این کار درست است ؟یا مبلغی ازکل وجه کم می شود .ما که راضی نیستیم خدا هم راضی نیست.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۰:۲۶ ۰۵ مرداد ۱۳۹۸
سلام من ۲ فرزند دارم یکی اول دبیرستان مدرسه دولتی اجبارا ۷۰۰هزار گرفتند ویکی دیگه هم دبستان که برا اون هم ۵۰۰ هزار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۲ ۰۵ مرداد ۱۳۹۸
با سلام 7 ماه است حق التدریس فرهنگیان پرداخت نشده پاداش پایان خدمت فرهنگیان پرداخت نشده تو راه خدا انعکاس بدهید ما هم زندگی داریم
Iran (Islamic Republic of)
پروانه
۲۰:۱۹ ۰۵ مرداد ۱۳۹۸
سلام
امسال هم مثل سالهای قبل در رابطه با ثبت نام دانش اموزان افغان مشکل پیش اومده. بعضی از مدارس دانش اموزان و والدین رو اذیت میکنن که هنوز بخش نامه ای از طرف اموزش و پرورش نیومده و باید اخر شهریور دوباره مراجعه کرد همچنین امسال در رسانه هاهم شرح داده شد که دانش اموزان افغان هم میتونن راحت درس بخونن اما انگار نه انگار همیشه با مشکل مواجه بودیمو هستیم بلاخره نفهمیدیم حق داریم درس بخونیم یا خیر..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۵ ۰۶ مرداد ۱۳۹۸
جناب !ایرانیها تو ثبت نام بچه هاشون درموندندهزاران بدبختی وبلا درراه درس خوندن بچه ایرانیهاوجوددداره،اونوقت توقع داری افغانهابی مشکل باشند؟والاشماهاکه خیلی وضعتون بهترازافغانهاست خیلی هم بچه هاتونو بیشترازبچه های ماتحویل میگیرن!ناشکری نکن !سپاسگزارملت ایران هم باش
Iran (Islamic Republic of)
فاطیما
۲۰:۰۶ ۰۵ مرداد ۱۳۹۸
سلام برای انتقالی دانش اموزی از شهرستانی به شهرستان دیگر تا چه زمانی مهلت دارند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۱ ۰۵ مرداد ۱۳۹۸
سلام.چرا باوجودآن که بنده مربی پیش دبستانم نمی توانم بچه های خودرادرمدرسه دولتی یه شیفته واقع درمحله ای غیرازمحله ی سکونت خودثبت نام کنم ؟وچرا مدارس دولتی تاشهریه نگیرند ثبت نام نمی کنند؟
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۹:۱۵ ۰۵ مرداد ۱۳۹۸
سلام
فرزند من نهم قبول شد با معدل 15و25ولی برای تعین رشته نمره نگرفت و گفتن باید کمیته در آموزش و پرورش تشکیل شود و بعدا تکلیف مشخص میشود آیا بنظر شما این دانش آموز که تکلیفش مشخص نشده اون هم با این معدل تا زمان ثبت نام اصلا جا هست ثبت نام کند همین الان مدارس پر شده بعد اگر دانش آموز قبول شده با معدل دیگر تعین سطح بر مبنای منطقه برچه اصولی میباشد این ظلم در حق این دانش آموزان حساب مییاید که نمره ملاک نیست بلکه سطح منطقه چون من معدل 17 را دیدم که رشته نیاورده ست بعد اگر خواست رشته با حداقل ها را انتخاب کنند باید شهریور امتحان بدهند آیا بشود یا نشود .
بنده ساکن شهرستان آبادان میباشم و از این موارد بعلت کمبود مدارس دخترانه این مشکل ایجاد شده است .
خواهشن برا رفع این معضل راه حلی بفرمائید
Netherlands
وهاب پور
۱۹:۰۷ ۰۵ مرداد ۱۳۹۸
سلام و وقت بخیر، پس از اعلام نتایج مدارس تیزهوشان چنانچه قبلا در مدرسه غیردولتی ثبت نام کرد‌ه باشیم، آیا مدارس غیردولتی میتوانند مبلغی را از شهریه ای که بابت سال آینده به آنها پرداخت شده است را کسر کنند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۸ ۰۵ مرداد ۱۳۹۸
واقعا اینقدر نظام آموزش نابود هست ک ورود وخروج دانش آموز و دانشجوی جویای کار؟ مقدار نیاز کار؟ مقدار نیاز مهندس؟ مقدار نیاز دکتر؟ نمی تواند مشخص کند، یا از این رو می افتیم یا از آون طرف، یه زمانی کسی فنی حرفه ای نمی رفت، حالا همه فنی حرفه ای و پزشکی، جسارت نباشد ما تو هیچی نه برنامه داریم نه هدف داریم نه نیازسنجی کردیم حتی تو سیب زمینی و پیاز، فقط امنیت نیاز سنجی شده است و بس ک دست سپاه است، کاش بقیه ارگانها مثل سپاه خدوم و جهادی بودن
Iran (Islamic Republic of)
آ.پ
۱۸:۵۴ ۰۵ مرداد ۱۳۹۸
سال پیش که یازدهم میخوندم مدرسه نمونه دولتی دخترانه کیش مبلغ ۱و۲۰۰ازما بعنوان هزینه فوق برنامه گرفت و شرکت در فوق برنامه ها هم اجباری بود مگه این عملشون غیرقانونی نیست؟من اعتراض کردم برگشتن بهم گفتن که اموزش پرورش بهمون یه قرون هم پول نمیده و هرچی داریم از پول بچه هاست امسالم که دوازدهمم مبلغ ۱۴میلیون ازمون خواستن!که شامل هزینه فوق برنامه و شهریه میشه!چطور نمونه دولتی هست ک چند برابر هرینه مدرسه های معمولی رو میگیره؟چرا نظارت نیست؟اگه کسی هم نخواد هزینه فوق برنامه امسالو بده باید از مدرسه بره تو کیش هم مدرسه درست حسابی وجود نداره خیلیا بلاتکلیفن بابت همین!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۹ ۰۵ مرداد ۱۳۹۸
سلام ببخشیدبا ایننکه اعلام کردن مدیدران حق گرفتن پول هنگام ثبت نام ندارند ومدیران از ما پول درخواست کردن ومیگویند اگر پرداخت نکنید به بهانه پر شدن کلاس ثبت نام نمیکنیم ؟ایا شماره ای وجود داره که به وزارت اموزش وپرورش شکایت کنیم ؟
Singapore
ناشناس
۱۸:۴۳ ۰۵ مرداد ۱۳۹۸
من برای ثبت نام پایه هفتم پسرم دراصفهان ۵۰۰ هزارتومان پول زور دادم وقتی اعتراض کردم گفتن بایدبدهیدوگرنه زمان امتحانات به پسرتان گوش زد میکنیم همچنین گفتن اداره هم برید کاری پیش نخواهیدبرد...اخه این چه وضعشه مگه مدام نمیگید مدارس دولتی نباید پول بگیرن اونم بحث ۱۰۰ یا۲۰۰ هزار تومان نیست ۵۰۰ هزارتومان به خداانصاف نیست من که به هییییچ وجه راضی نیستم..خواهشن پی گیر باشید ...ممنون
۱۲۳۴