این یک نوع رانت است که به نمایندگان دا ده بدیهی است که نمایندگان هم دوستان واشنایان خودشون را معرفی میکنند با این شیوه کمک بدست وافرا د نیازمند نخواهد رسید شک نکنید
شما رو به حضرت عباس این وام 20 ملیونیو بهم بدین بخدا بهش نیاز دارم بدجور..چندوقته دنبال ده تومن وام هستم ولی چون پول ندارم 4 ماه بخابانموش هیچ بانکی بهم وام نمیده
عجیب و غریب ترین طرح توی مجلس تصویب شده و آن هم استانی شدن انتخابات مجلس است که یعنی باید فاتحه مجلس را خواند یعنی دیگه فقط تهران نیست که لیستی به افرادی که شایسته نماینده بودن مردم را ندارن رای بیارن توی همه استان ها این گونه است و کشور رو با دو دست با تصویب لوایح غیر ضرور به چالش بکشن. از باشگاه خبرنگاران توقع این هست که موشکافانه تر خبر ها رو رسانه ای کنید.
لطفا اگر امکان دارد اسم اینجانب را هم برا وام 20 میلیونی قبول فرمائید ..موجب امتنان است . جهت عمل جراحی نیازمندم .. این در خواست واقعی. است .. ... یک بازنشسته 80
ما همه روزی سالمند و ناتوان میشویم به ناتوانان جامعه برسیم و دستگیر دیگران باشیم تا در پیری یاری و دستگیرمان باشند.
همه با هم برای زیستی سالم.
اگر بهزیستی همچنین درخواستی کند جای تعجب نیست زیرا معلولان هم به گردن کشورشان حقی دارند.
همه با هم برای زیستی سالم.
اگر بهزیستی همچنین درخواستی کند جای تعجب نیست زیرا معلولان هم به گردن کشورشان حقی دارند.