نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۳ ۲۱ اسفند ۱۳۹۷
تيتر نامه به وزير است يا نماينده ؟
Germany
ناشناس
۰۹:۳۵ ۱۶ اسفند ۱۳۹۷
بهزیستی اگه پول داره حقوق کارکنان شو بده که عمرشون گذاشتن پای مددجدوها.
-
علیرضا
۰۸:۴۱ ۱۶ اسفند ۱۳۹۷
متاسفانه مددجویان بهزیستی اگر یک میلیون تومان بخواهند نمیتوانند دریافت کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۹ ۱۶ اسفند ۱۳۹۷
ويلچر معلولين كشور را تأمين كنيد ./
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۷ ۱۶ اسفند ۱۳۹۷
باز بوی بدی به مشام میاید یک سال دیگه میگن چند هزار میلیارد وام بهزیستی داده معلوم نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۲ ۱۶ اسفند ۱۳۹۷
این حرف ها قابل اعتنا نیست زمان انتخابات ریاست جمهوری سال 96 مدیر کل بهزیستی سمنان دوره افتاد تو استان که اگر دولت سر کار بماند افزایش حقوق به کارمندان می دهیم و وام 4 درصد و امکانات فلان و بهمان اما بعد از انتخابات کم کم وعده ها پوچ از کار در آمد تا الان که حتی حقوق کارمندان رو هم کم کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۵ ۱۶ اسفند ۱۳۹۷
چرا فقط به نماینده ها نامه زده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۴ ۱۶ اسفند ۱۳۹۷
عجب!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۹ ۱۶ اسفند ۱۳۹۷
توروخدا عیدی بهزیستی را پرداخت کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۹ ۱۶ اسفند ۱۳۹۷
انشالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۴ ۱۶ اسفند ۱۳۹۷
خوبه
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۲۳:۲۸ ۱۵ اسفند ۱۳۹۷
وقتی توزیع خدمات بواسطه چند نهاد و غیر سیستمی انجام میشه امکان بی عدالتی بالا میره یه عده معلول که نماینده اونارو میشناسه بارها بهره مند میشن اوناهم که بی نام ونشانند بی نان و بی نوا می مانند
Iran (Islamic Republic of)
Reza
۲۳:۰۰ ۱۵ اسفند ۱۳۹۷
این اقای وزیرمحترم چرابه من که متاهل دارای فرزندهستم یه وام نمیده شغلی راه بندازم درعوض میده به نمایندگان اونهاهم بدن به لیدراشون که موقع جمع کردن رای بیادشون بمونه خداقوت
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۳۱ ۱۵ اسفند ۱۳۹۷
مستمری کسایی که مددجو بودن و بخاطر گرفتن وام قطع کردن دوباره بهشون بدن در حقشون لطف میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۱۵ اسفند ۱۳۹۷
ای خدا خودت به داد مردم برس
۱۲