این حرف ها قابل اعتنا نیست زمان انتخابات ریاست جمهوری سال 96 مدیر کل بهزیستی سمنان دوره افتاد تو استان که اگر دولت سر کار بماند افزایش حقوق به کارمندان می دهیم و وام 4 درصد و امکانات فلان و بهمان اما بعد از انتخابات کم کم وعده ها پوچ از کار در آمد تا الان که حتی حقوق کارمندان رو هم کم کردن
وقتی توزیع خدمات بواسطه چند نهاد و غیر سیستمی انجام میشه امکان بی عدالتی بالا میره یه عده معلول که نماینده اونارو میشناسه بارها بهره مند میشن اوناهم که بی نام ونشانند بی نان و بی نوا می مانند
این اقای وزیرمحترم چرابه من که متاهل دارای فرزندهستم یه وام نمیده شغلی راه بندازم درعوض میده به نمایندگان اونهاهم بدن به لیدراشون که موقع جمع کردن رای بیادشون بمونه خداقوت