آب کشاورزان مظلوم شرق اصفهان رو ازشون گرفتند و برای یزد فرستادند تا به مصرف آب شرب برسه اما حالا سر از زمینهای کشاورزی درآورده
بعبارت دیگه یک منطقه آباد با سابقه چندصدساله از تمدن و کشاورزی رو نابود کردند تا بخشهایی از کویر و بیابانهایی که لم یزرع بوده رو آباد کنند و هنوز هم مدعی هستند که آبی که از حقابه آب اصفهان برداشت کردند و به یزد میفرستند به مصرف شرب میرسه
و همه اینها به لطف دولتهایی بود که به بهانه سازندگی و بعدا هم اصلاحات خواستند به این طریق دین خودشون رو نسبت به شهرهای آباء و اجدادی خودشون ادا کرده باشند
چرا نمیبرن جایی که پتانسیلش رو داشته باشه؟
اصلا فکر کردن که چند سال میتونن به این شکل تولید کنند؟
بعبارت دیگه یک منطقه آباد با سابقه چندصدساله از تمدن و کشاورزی رو نابود کردند تا بخشهایی از کویر و بیابانهایی که لم یزرع بوده رو آباد کنند و هنوز هم مدعی هستند که آبی که از حقابه آب اصفهان برداشت کردند و به یزد میفرستند به مصرف شرب میرسه
و همه اینها به لطف دولتهایی بود که به بهانه سازندگی و بعدا هم اصلاحات خواستند به این طریق دین خودشون رو نسبت به شهرهای آباء و اجدادی خودشون ادا کرده باشند