نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Ali
۰۲:۲۰ ۲۶ بهمن ۱۳۹۷
چه لزومی داره که تو *یزد* این کار رو بکنن؟
چرا نمیبرن جایی که پتانسیلش رو داشته باشه؟
اصلا فکر کردن که چند سال میتونن به این شکل تولید کنند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۴ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
آب کشاورزان مظلوم شرق اصفهان رو ازشون گرفتند و برای یزد فرستادند تا به مصرف آب شرب برسه اما حالا سر از زمینهای کشاورزی درآورده
بعبارت دیگه یک منطقه آباد با سابقه چندصدساله از تمدن و کشاورزی رو‌ نابود کردند تا بخشهایی از کویر و بیابانهایی که لم یزرع بوده رو‌ آباد کنند و هنوز هم مدعی هستند که آبی که از حقابه‌ آب اصفهان برداشت کردند و به یزد میفرستند به مصرف شرب میرسه
و همه اینها به لطف دولت‌هایی بود که به بهانه سازندگی و بعدا هم اصلاحات خواستند به این طریق دین خودشون رو نسبت به شهرهای آباء و اجدادی خودشون ادا کرده باشند
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۰۱ ۲۶ بهمن ۱۳۹۷
کارخانجات کاشی و فولاد در قلب کویر !! صادرات کاشی یعنی صادرات خاک و آب کشور
۱۲