یزدیها با قناعت و پشتکار در کویر زندگی و سعی در جلوگیری از پیشروی کویر به شهر های شما را دارند مگر از نفت خوزستان برای رفاه همه ملت استفاده نمی شود مگر از معادن یزد یا استانها دیگر برای رفاه همه ملت استفاده نمی شود مگر از محصولات غذایی استانهای شمالی و فضای سبز ان ملت استفاده نمی کنند اگر یک استانی نسبت به استانهای دیگر اب بیشتری دارد انها نیز باید بهره ببرند من نمی دانم چرا برخی از امکانات دیگران استفاده می کنند ولی حاضر نیستند امکانات خود را به دیگران بدهند شماها هم با یک کم قناعت و مدیریت منابع اب می توانید کل استانتان را سر سبز کنید ضمن اینکه دعای همه این باشد که خدا رحمتش را بر ما نازال کند و خشکسالی نداشته باشیم
ببینید این یزدیها چون در کویر هستند.حاضرند به هر قیمتی که هست.نشان بدهند که جایی سرسبز هستند.وهر چیزی را قربانی کنند.تا به اصطلاح خودشان عقب نمانند.حالا خود یزد اب زیر زمینی هم که ندارد.مجبورن از همسایه ها استفاده کنند
کشاورزی اصفهان نابود شد تا یزد کویر تبدیل قطب گلخانه کشور شود؟؟آب کارخانجات کاشی که به ازای هر مترمربع 16لیتر اب مصرف می کند و تولید میلیون مترمربع تولید دارند و فولاد های یزد از کجا تامین می شود؟؟چرا باید در یزد کشاورزی انجام شود؟؟ کلا ما همه کارهامون برعکس!! کارخانه فولاد و کاشی را که همه دنیا کنار آب احداث میکنن ما در قلب کویر ساختیم.
پس ما بختیاریها باید چه بگیم که منابع آبیمون توسط استانهای مجاور کویری غارت میشه ،گناه که نکردیم همسایه چند استان کویری شدیم.چرا خود شما اصفهانیها دست از سر کوهرنگ بختیاری بر نمیدارید؟؟!!
چه می کنه یزد با آب زاینده رود اصفهان! خوش به حالشون. کاش یک دوره هم یک رئیس جمهور از اصفهان باشه بلکه حق آب خودش را بهشون برگردونه. الان اصفهانی ها در سال فقط 20 روز حق دارند زاینده رود و منبع زندگیشون را ببینند و داشته باشند.
خوبه والله با اب زاینده رود به قیمت بیچاره شدن کشاورزان
اصفهانی تموم شد حالا بزرگترین گلخونه تو یزد راه میاندازن پوزش میدن.طرف با صد هکتار زمین کشاورزی خونه نشین شد
با حق آبه کشاورزان شرق اصفهان وسط کویر گلخانه زدن و اصفهان سر سبز به کویر تبدیل شد
روش کشت گلخانه ای روشی است که صرفه جویی زیادی در مصرف آب دارد.
روش کشت گلخانه ای روشی است که صرفه جویی زیادی در مصرف آب دارد.
اصفهانی تموم شد حالا بزرگترین گلخونه تو یزد راه میاندازن پوزش میدن.طرف با صد هکتار زمین کشاورزی خونه نشین شد