نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۷ ۱۹ دی ۱۳۹۷
برو بمیر خائن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۷ ۱۹ دی ۱۳۹۷
بمیر ساشا روانی
Iran (Islamic Republic of)
اکبر - پارس آباد مغان
۰۱:۴۲ ۱۹ دی ۱۳۹۷
آخه کجای تو هموطن ما هستی؟
موقعی که به ایرانی ها توهین میکردی فکر نمیکردی ایرانی ها هموطنت هستن اون باید این موقع ها را میفهمیدی.
اگه تو را اعدام کنن من خودم اولین نفر هستم که خوشحالی میکنم چون از اونایی که به ایرانی ها توهین میکنن متنفرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۵ ۱۹ دی ۱۳۹۷
تو هموطن ما نیستی
Iran (Islamic Republic of)
موحدی
۰۱:۲۵ ۱۹ دی ۱۳۹۷
حالم به هم می خوره وقتی این ژن ها رو می بینم
United States of America
ناشناس
۰۱:۲۲ ۱۹ دی ۱۳۹۷
خدا ازت نگذره ساشا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۰ ۱۹ دی ۱۳۹۷
آخه این چه شخصیت علمی و مهمی است که مطرحش می کنید؟
Iran (Islamic Republic of)
محراب
۰۱:۰۳ ۱۹ دی ۱۳۹۷
واقعا براش متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۱ ۱۹ دی ۱۳۹۷
نمیدونم چرا به این پشه ها اینقدر می پردازید اخه اینا چه ارزشی برای ما باید داشته باشن اینا پشه هم نیستن
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۰۰:۴۱ ۱۹ دی ۱۳۹۷
همش فیلمه خودش بازی کرده برای جلب توجه بیشتر مردم _کمبود دارن اینا
Iran (Islamic Republic of)
محمد حسین
۰۰:۲۶ ۱۹ دی ۱۳۹۷
آخه حیف وقت و ترافیک اینترنت نیست که این بی ادب رو نگاه میکنید.؟بخدا که ارزش این آدمها فقط زیر خاکه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۴ ۱۹ دی ۱۳۹۷
خب قربتی چرا رفتی غربت.
Germany
وطن فروش
۰۰:۲۳ ۱۹ دی ۱۳۹۷
باید تا سر حد مرگ کتکش میزدن دل یه ملت خنک میشد . اگه اونی که پول نداره باید بمیره اونم که خائنه باید بره بمیره
Afghanistan
ناشناس
۰۰:۱۹ ۱۹ دی ۱۳۹۷
حیف شد که نکشتنش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۵ ۱۹ دی ۱۳۹۷
بی ادب هارا معروف نکنیم...