سلام کوچولوی مامانی.
کتک خوردی؟ دردت اومد؟
حالا ما شدیم هموطن تو؟
تو که تا دبروز ما رو بی عرضه میدونستی و خودت رو بچه زرنگ
بدون که خوشحالیم . تو آقا زاده نیستی . یه کوچولوی نازنازی که فکر میکنه دنیا همیشه بر مراد آدمه. این کتکی که خوردی یه تلنگر بود. بازم اگه خوردی نوش جونت.
در ضمن این فرد ارزش این همه صفحات رو نداره چون ایرانی نیست یک آدم بی بوته و غیر ايرانيه که معلوم نیست چرا این قدر به حساب میآد، با دزدها و. اراذل و اوباش یا به زبان فرنگی گانگسترهایی که پول این مملکت آدمشان کرده حسابشون کنید و در صفحه جرایم و جوادث ثبت کنید...البته نميتونم نگم که التماس های زیر کتک خوردنش،بهم حال میداد
آقازاده از نظر من افرادی مانند شهید والامقام عباس بابایی هستن که آمریکا هم رفتن اما از ریشه خودشون هیچوقت جدا نشدند و هدفشون از رفتن واقعا برگشتن و خدمت به مملکت خودشون بود روحش شاد
خیلی ها از وطن دم میزنند ولی چنان خیانتهایی به وطن و هموطنشان کرده اند که دشمنان ای وطن را متعحب شذه اند از این خائن . شما و امثال شما با ما هم زبان هستید نه هم وطن
اقا هرکی فارسی حرف میزنه که ایرانی نیستش ! والا جاسوسای آمریکا و اسراییل هم بلدن فارسی حرف بزنن پس به اونام بگیم هموطن دیگه! پسرجان این چوب خداست که صدا نداره
همچین میگه غربت که انگار یکی از بزرگترین نوابغ و نخبه های علمی ایران بوده که به خاطر کمک به کشورش رفته توی یکی از کشورهای اروپایی داره کارگری و گارسونی میکنه تا درس بخونه و به جایی برسه و بعد برگرده بیاد به کشورش و به مردمش خدمت بکند! آخه تو، تو غربت هستی؟ تو اصلا مفهوم غربت و کارگری در غربت رو میتونی بفهمی؟ تو اصلاً درکی از وطن و هم وطن داری؟
کتک خوردی؟ دردت اومد؟
حالا ما شدیم هموطن تو؟
تو که تا دبروز ما رو بی عرضه میدونستی و خودت رو بچه زرنگ
بدون که خوشحالیم . تو آقا زاده نیستی . یه کوچولوی نازنازی که فکر میکنه دنیا همیشه بر مراد آدمه. این کتکی که خوردی یه تلنگر بود. بازم اگه خوردی نوش جونت.
میگه خوب نیست واسه هموطن تو غربت اتفاقی بیفته و خوشحالی بکنید.!!
خداییش از لحاظ فکری خیلی بچست و عقده ای. و خیلی بیچاره. شاید جای دلسوزی داشته باشه.