نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۵ ۱۹ دی ۱۳۹۷
من موندم چرا باید وقت مردم رو صرف یه آدم خائن و وطن فروش و بی اخلاق مثل این آقا بکنیم؟
Iran (Islamic Republic of)
بهنام
۱۱:۲۸ ۱۹ دی ۱۳۹۷
سلام کوچولوی مامانی.
کتک خوردی؟ دردت اومد؟
حالا ما شدیم هموطن تو؟
تو که تا دبروز ما رو بی عرضه میدونستی و خودت رو بچه زرنگ
بدون که خوشحالیم . تو آقا زاده نیستی . یه کوچولوی نازنازی که فکر میکنه دنیا همیشه بر مراد آدمه. این کتکی که خوردی یه تلنگر بود. بازم اگه خوردی نوش جونت.
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم
۱۱:۲۳ ۱۹ دی ۱۳۹۷
سلام حیف نیست این خبر گزاری خبر همچین خائن وطن فروش کار کنه بعد طرف پیش خودش فکر میکنه آدم مهمی هست
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۱۱:۲۰ ۱۹ دی ۱۳۹۷
در ضمن این فرد ارزش این همه صفحات رو نداره چون ایرانی نیست یک آدم بی بوته و غیر ايرانيه که معلوم نیست چرا این قدر به حساب میآد، با دزدها و. اراذل و اوباش یا به زبان فرنگی گانگسترهایی که پول این مملکت آدمشان کرده حسابشون کنید و در صفحه جرایم و جوادث ثبت کنید...البته نميتونم نگم که التماس های زیر کتک خوردنش،بهم حال میداد
Iran (Islamic Republic of)
حدیث
۱۱:۰۹ ۱۹ دی ۱۳۹۷
آقازاده از نظر من افرادی مانند شهید والامقام عباس بابایی هستن که آمریکا هم رفتن اما از ریشه خودشون هیچوقت جدا نشدند و هدفشون از رفتن واقعا برگشتن و خدمت به مملکت خودشون بود روحش شاد
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۱۱:۰۶ ۱۹ دی ۱۳۹۷
یعنی اینقدر مهمه این آقا ؟ به درک که کتک خورد یا کجا رفت یانرفت !!!!
Iran (Islamic Republic of)
rezaa
۱۱:۳۲ ۱۹ دی ۱۳۹۷
واقعا دمت گرممممممم
Iran (Islamic Republic of)
تقي
۱۱:۰۳ ۱۹ دی ۱۳۹۷
اين برات عببرت بشه ديگه نگي بدبخت بره بميره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۳ ۱۹ دی ۱۳۹۷
تو رو خدا الکی رو اینا اسم ندارید ...بابا جان آقازاده چیه ؟؟؟!!!! بگید خائن
Netherlands
جواد
۱۱:۰۲ ۱۹ دی ۱۳۹۷
چطور واسه هموطنهات مشکل اقتصادی ایجاد بشود تو خوشحالی میکنی و براشون آرزوی مرگ میکنی.

میگه خوب نیست واسه هموطن تو غربت اتفاقی بیفته و خوشحالی بکنید.!!

خداییش از لحاظ فکری خیلی بچست و عقده ای. و خیلی بیچاره. شاید جای دلسوزی داشته باشه.
Germany
رحمان
۱۰:۵۶ ۱۹ دی ۱۳۹۷
ی هموطن نباید بره تو غربت باپول مردم زندگی کنه بعدم تو چشم دنیا کنه و پز بده.
Iran (Islamic Republic of)
رحمت
۱۰:۴۵ ۱۹ دی ۱۳۹۷
خیلی ها از وطن دم میزنند ولی چنان خیانتهایی به وطن و هموطنشان کرده اند که دشمنان ای وطن را متعحب شذه اند از این خائن . شما و امثال شما با ما هم زبان هستید نه هم وطن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۵ ۱۹ دی ۱۳۹۷
کاش دست من هم بهت می رسید یه پس کتک مفصل نوش جونت میکردم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۵ ۱۹ دی ۱۳۹۷
خائن وطن فروش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۶ ۱۹ دی ۱۳۹۷
اقا هرکی فارسی حرف میزنه که ایرانی نیستش ! والا جاسوسای آمریکا و اسراییل هم بلدن فارسی حرف بزنن پس به اونام بگیم هموطن دیگه! پسرجان این چوب خداست که صدا نداره
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۹:۵۲ ۱۹ دی ۱۳۹۷
همچین میگه غربت که انگار یکی از بزرگترین نوابغ و نخبه های علمی ایران بوده که به خاطر کمک به کشورش رفته توی یکی از کشورهای اروپایی داره کارگری و گارسونی میکنه تا درس بخونه و به جایی برسه و بعد برگرده بیاد به کشورش و به​ مردمش خدمت بکند! آخه تو، تو غربت هستی؟ تو اصلا مفهوم غربت و کارگری در غربت رو میتونی بفهمی؟ تو اصلاً درکی از وطن و هم وطن داری؟