نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۵ ۱۱ شهريور ۱۳۹۴
سلام اگه ممکنه فاصله هردوره تادوره بعدطولانی نباشه زودبه زوددورهاتونوبزارین
Iran (Islamic Republic of)
منا
۰۲:۵۸ ۲۸ تير ۱۳۹۴
سلام من۲۱سالمه،چندسال تئاترکارکردم ومقام بازیگری دارم،همه میگن صدام خوبه وهمیشه تست هاروقبول شدم،ازبچگی عاشق گویندگی وبازیگری بودم واستعدادشم دارم،اما مدرکم دیپلمه بایدچکارکنم چطوری واردشم یعنی راهی نیست؟حتمابایددکترمهندسی چیزی باشم؟؟؟
Germany
بنت الهدی
۰۹:۱۰ ۲۱ تير ۱۳۹۴
من شدیدا دنبال کار گویندگی هستم خواهش می کنم اگه میشه راهنماییم کنید خواهش می کنم وقتی دیدم خبر مربوط به سال 93 ناامید شدم الان دیگه ثبت نام ندارید واسه سال 94
Germany
بنت الهدی
۰۹:۰۳ ۲۱ تير ۱۳۹۴
سلام من الان این خبر رو خوندم رشتم مهندسی صنایع شیمیایی 25 سالمه درسم تمام شده وفارغ التحصیل شدم و 7 سال تئاتر کار کردم مجری برنامه های سطح شهر بودم به شدت دنبال کار در رادیو هستم تست هم دادم قبول هم شدم ولی چون زمان دانشجویی من بود نتونستم بیام تهران
Iran (Islamic Republic of)
لیلا
۱۸:۰۱ ۲۲ خرداد ۱۳۹۴
من دانشجوی ارشدم 23سالمه تئاترکارکردم وازبچگی عاشق گویندگی بودم همه میگن صدام خوبه نمی دونم چه طورواردشم درضمن ازکجابدونیم بعداز500کارش حتمیه?
Iran (Islamic Republic of)
بیتا
۰۲:۰۱ ۰۶ بهمن ۱۳۹۳
سلام "کلاس ها باز هم ادامه دارن؟شنیدم دیگه تشکیل نمیشن....امیدوارم که اینطور نباشه......منتظر جوابتون هستم....
Iran (Islamic Republic of)
فرنازذوالفقاری
۱۳:۴۶ ۲۷ دی ۱۳۹۳
سلام من متولد74 هستم نمیشه؟
Iran (Islamic Republic of)
دنيا
۱۹:۲۳ ۰۸ مهر ۱۳۹۳
بعد از پايان كلاس ها كارش حتميه
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۱:۵۷ ۲۴ مرداد ۱۳۹۳
وااااااااااااااااااای اخه چرا زیر 28 سال
انقدر صدای من زیباست اما سنم بالای 28 ساله
این قانونو میشه بردارید
مگه ما دهه شصتی هاکه نسل سوخته ایم استعدادامون کشف نشده چه گناهی کردیم هاااااااااااااااااااااااااااااان
Iran (Islamic Republic of)
elham
۱۸:۱۳ ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
سلام من 29 سالمه ینی حق ثبت نام ندارم دیگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ عجبا
۱۲