من شدیدا دنبال کار گویندگی هستم خواهش می کنم اگه میشه راهنماییم کنید خواهش می کنم وقتی دیدم خبر مربوط به سال 93 ناامید شدم الان دیگه ثبت نام ندارید واسه سال 94
سلام من الان این خبر رو خوندم رشتم مهندسی صنایع شیمیایی 25 سالمه درسم تمام شده وفارغ التحصیل شدم و 7 سال تئاتر کار کردم مجری برنامه های سطح شهر بودم به شدت دنبال کار در رادیو هستم تست هم دادم قبول هم شدم ولی چون زمان دانشجویی من بود نتونستم بیام تهران
وااااااااااااااااااای اخه چرا زیر 28 سال
انقدر صدای من زیباست اما سنم بالای 28 ساله
این قانونو میشه بردارید
مگه ما دهه شصتی هاکه نسل سوخته ایم استعدادامون کشف نشده چه گناهی کردیم هاااااااااااااااااااااااااااااان
انقدر صدای من زیباست اما سنم بالای 28 ساله
این قانونو میشه بردارید
مگه ما دهه شصتی هاکه نسل سوخته ایم استعدادامون کشف نشده چه گناهی کردیم هاااااااااااااااااااااااااااااان