حتما باید سنمون بگذره تا وارد شیم
یعنی چی واقعا
من ۱۸ سالمه و وقتشه وارد کار بشم از نظر خودم
و من این شغل رو دوست دارم و صدای خوبی ام دارم
ولی آخه مدرکش رو از کجا بیارم وقتی تازه دارم دیپلم میگیرم
سلام دوستان شرکت کردن در کلاسهای باشگاه رادیو جوان به معنی استخدام صدا و سیما نیست .و هیچ تضمینی نداره .منم سال 93 شرکت کردم و از بین 200 نفر شرکت کننده دخترو پسر قبول شدم ولی کلاساشو شرکت نکردم .دیگه هم سنم رفته بالا قبولم نمیکنن .ولی اشتباه کردم واقعا خیلی علاقه داشتم خیلیم تلاش کردم قبول شدم بخاطر یکسری مشکلات اون زمان نتونستم وارد کلاساش بشم .حالا پشیمونم.
یعنی چی واقعا
من ۱۸ سالمه و وقتشه وارد کار بشم از نظر خودم
و من این شغل رو دوست دارم و صدای خوبی ام دارم
ولی آخه مدرکش رو از کجا بیارم وقتی تازه دارم دیپلم میگیرم
نزارید استعدادم هدر شه
نزارید استعدادم هدر شه