نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۷ ۰۷ تير ۱۳۹۹
حتما باید سنمون بگذره تا وارد شیم
یعنی چی واقعا
من ۱۸ سالمه و وقتشه وارد کار بشم از نظر خودم
و من این شغل رو دوست دارم و صدای خوبی ام دارم
ولی آخه مدرکش رو از کجا بیارم وقتی تازه دارم دیپلم میگیرم
Iran (Islamic Republic of)
مهتاب سهرابی
۱۸:۴۳ ۱۲ دی ۱۳۹۷
سلام من ۱۴ سالم است توی مدرسه همه از صدام لذت میبرن و می خواهم دوبلر و رادیو گر شوم لطفا پاسخ دهید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۳ ۱۲ دی ۱۳۹۷
کاش منم اونموقع شرکت میکردم
Iran (Islamic Republic of)
ت
۱۸:۳۹ ۱۲ دی ۱۳۹۷
خوب بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۰ ۰۴ آبان ۱۳۹۷
سن وسال شرط ثبت نامی واستخدام نیست.باید پارتی داشته باشی.پارتی...
Iran (Islamic Republic of)
مینا
۲۰:۱۵ ۲۸ اسفند ۱۳۹۶
ببخشید من15سالمه.صدامو تعریف نمیکنم ولی هر کی شنیده خیلی خوشش اومده. خیلیا قوله پیگیری دادن. ولی هیچی. من چجوری میتونم اقدام کنم؟
نزارید استعدادم هدر شه
Iran (Islamic Republic of)
مینا
۲۰:۱۵ ۲۸ اسفند ۱۳۹۶
ببخشید من15سالمه.صدامو تعریف نمیکنم ولی هر کی شنیده خیلی خوشش اومده. خیلیا قوله پیگیری دادن. ولی هیچی. من چجوری میتونم اقدام کنم؟
نزارید استعدادم هدر شه
United States of America
elmira
۱۹:۰۰ ۲۰ آبان ۱۳۹۶
سلام ببخشید دوره های اموزشی دیگه برگزار نمیشه؟
Iran (Islamic Republic of)
نداسادات
۰۱:۰۴ ۰۸ مرداد ۱۳۹۶
باسلام .من خیلی علاقه به کارگویندگی دارم ولی خیلی مدته که پیگیرشم اگه میشه راهنمایی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۹ ۰۷ فروردين ۱۳۹۵
سلام دوستان شرکت کردن در کلاسهای باشگاه رادیو جوان به معنی استخدام صدا و سیما نیست .و هیچ تضمینی نداره .منم سال 93 شرکت کردم و از بین 200 نفر شرکت کننده دخترو پسر قبول شدم ولی کلاساشو شرکت نکردم .دیگه هم سنم رفته بالا قبولم نمیکنن .ولی اشتباه کردم واقعا خیلی علاقه داشتم خیلیم تلاش کردم قبول شدم بخاطر یکسری مشکلات اون زمان نتونستم وارد کلاساش بشم .حالا پشیمونم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۰۲ اسفند ۱۳۹۴
سلام، من تمام مدارک گویندگی و خبر نگاری رو دارم و خیلی به گویندگی علاقه دارم، اما متأسفانه هنوز نتونستم ب حرفه ی دلخواهم برسم..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۰ ۲۷ دی ۱۳۹۴
سلام میخاستم ببینم آیا درسال 94 هم دوره آموزشی برگزار میکنید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۰۵ دی ۱۳۹۴
میشه بهم بگید من چه کنم؟؟؟ من 29 سالمه صدام خوبه دلم میخواد شرکت کنم تو آزمون ... میخوام از استعدادم استفاده کنم ... باید چیکار کنم که پارتی ندارم ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۶ ۰۵ دی ۱۳۹۴
من 29 سالمه یعنی نمیشه ؟؟؟؟ من صدای خوبی دارم استعدادشم همه میگن که دارم خودم هم عاشق گویندگی هستم پس تکلیف ما دهه شصتی ها چیه ؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
mohsenx2m
۰۱:۱۷ ۱۸ شهريور ۱۳۹۴
چقدر شرایط برای جلب افراد جالبه!!! متاسفانه در همه رشته ها ودر هر مرحله ایبه این شکله منت هست:|
۱۲