با سلام و خسته نباشید. مادرم چند ماهی میشه که داروهای افسردگی ، فشار خون و چربی خون مصرف میکنه و به تازگی دکترش گفته که داره دچار پوکی استخوان میشه. لطفا راهنمایی کنید برای جلوگیری از پیشرفت این بیماری یا درمانش چه کاری باید انجام بدیم. ممنونم
با سلام، مامانم دو سال بیماری اعصاب داره و داروهای اعصاب مثل: پردینوزولون، کاربامازاپین و ...مصرف میکنه، الان دردشدیدی در تمام بدنش بوجود آمده. ما باید چیکار کنیم؟
سلام خانمی48ساله هستم ودارای 3فرزند 42 سالگی یائسه شدم هفته ای 1یا 2بارقرص مولتی دیلی وکلسیم دی مصرف میکنم ارتروز گردن ودیسک مهره ی 4و5 کمر هم دارم که هر چند وقت یک بار شدت پیدا میکند اگر هم به مدت 5دقیقه به پشت بخوابم عضلات بین شانه هایم انقدر درد میگیرد که نمیتوانم ادامه دهم مفاصل بین پاهایم هم به خصوص صبح ها خیلی صدا میدهد میخواستم ببینم اینها همه نشانه ی پوکی اسخوان هست وایا درمان قطعی دارد وراه درمان چیست ؟ ممنون
با سلام
اینجانب با جنسیت مرد 32 سالمه که از سن 22 سالگی بخاطر بیماری شدید ریفلکس معده آنتی اسید اُمپرازول یک عدد هر روز مصرف میکنم
یا با ادامه مستمر به پوکی استخوان مواجه میشم ؟؟؟
اگرجواب مثبته راهکار برای جلوگیری از پوکی در صورت مصرف امپرازول چیست؟؟؟؟
با تشکر فراوان
ممنونم.
اینجانب با جنسیت مرد 32 سالمه که از سن 22 سالگی بخاطر بیماری شدید ریفلکس معده آنتی اسید اُمپرازول یک عدد هر روز مصرف میکنم
یا با ادامه مستمر به پوکی استخوان مواجه میشم ؟؟؟
اگرجواب مثبته راهکار برای جلوگیری از پوکی در صورت مصرف امپرازول چیست؟؟؟؟
با تشکر فراوان