نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۲۱:۴۴ ۲۰ آذر ۱۳۹۲
من یه دختر 16ساله ام....میخوام بدونم چه عواملی باعث بروز پوکی استخوان میشه و چه عوارضی داره و از چه سنی شروع میشه و راه درمانش چیه؟؟
ممنونم.
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۲۰:۲۷ ۲۰ آذر ۱۳۹۲
با سلام و خسته نباشید. مادرم چند ماهی میشه که داروهای افسردگی ، فشار خون و چربی خون مصرف میکنه و به تازگی دکترش گفته که داره دچار پوکی استخوان میشه. لطفا راهنمایی کنید برای جلوگیری از پیشرفت این بیماری یا درمانش چه کاری باید انجام بدیم. ممنونم
Iran (Islamic Republic of)
رحمت
۱۹:۵۷ ۲۰ آذر ۱۳۹۲
با سلام، مامانم دو سال بیماری اعصاب داره و داروهای اعصاب مثل: پردینوزولون، کاربامازاپین و ...مصرف میکنه، الان دردشدیدی در تمام بدنش بوجود آمده. ما باید چیکار کنیم؟
Germany
فاطمه
۱۶:۲۱ ۲۰ آذر ۱۳۹۲
سلام خانمی48ساله هستم ودارای 3فرزند 42 سالگی یائسه شدم هفته ای 1یا 2بارقرص مولتی دیلی وکلسیم دی مصرف میکنم ارتروز گردن ودیسک مهره ی 4و5 کمر هم دارم که هر چند وقت یک بار شدت پیدا میکند اگر هم به مدت 5دقیقه به پشت بخوابم عضلات بین شانه هایم انقدر درد میگیرد که نمیتوانم ادامه دهم مفاصل بین پاهایم هم به خصوص صبح ها خیلی صدا میدهد میخواستم ببینم اینها همه نشانه ی پوکی اسخوان هست وایا درمان قطعی دارد وراه درمان چیست ؟ ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۹ ۲۰ آذر ۱۳۹۲
با سلام
اینجانب با جنسیت مرد 32 سالمه که از سن 22 سالگی بخاطر بیماری شدید ریفلکس معده آنتی اسید اُمپرازول یک عدد هر روز مصرف میکنم
یا با ادامه مستمر به پوکی استخوان مواجه میشم ؟؟؟
اگرجواب مثبته راهکار برای جلوگیری از پوکی در صورت مصرف امپرازول چیست؟؟؟؟
با تشکر فراوان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۷ ۲۰ آذر ۱۳۹۲
علائم پوکی استخوان چیست؟
Iran (Islamic Republic of)
moslaem
۱۳:۴۹ ۲۰ آذر ۱۳۹۲
روشهای پیشگیری از پوکی استخوان؟
Iraq
رهور
۱۳:۰۰ ۲۰ آذر ۱۳۹۲
سلام - از چند سالگی می توان برای اطلاع از وضعیت پوکی استخوان آزمایش مربوط به آن را انجام داد.
Iran (Islamic Republic of)
مینا
۱۲:۳۶ ۲۰ آذر ۱۳۹۲
سلام .میخاستم بپرسم در چه سنی پوکی استخوان خودرانشان میدهدوبرای درمان آن چه باید کرد؟باتشکر
۱۲