با سلام من دختر 22 ساله ای هستم که پاهای پرانتزی دارم و علاوه بر اون روی زینوهام یعنی درست از اونجایی که خم میشه یکم بر امدگی داره که استخونیه و درد هم دارم به پزشک مراجعه کردم گفت آرتریت هست ولی من همیشه درد دارم از زانو به پایین میشه بگین مشکل چیه؟؟/
چند مدتی است استخوان انتهای سمت راست ران احساس خالی کردن همراه با درد رو دارم که بعد از 10 دقیقه استراحت خوب میشه در ضمن حساسیت به گلوتن نیز دارم و نان و مشتقات گندم را از جیره غذایی حذف کردم.همراه قرص داپسون لطفا منتظر راهنمایی شما هستیم.
پوکی استخوان چیست؟دختری 30 ساله ام چه کنم دچار پوکی استخوان نشوم
با توجه به اینکه مادرم از ناحیه زانو دچار ساییدگی و سرانجام عمل کرد ایا این قضیه ارثی است
ممنون
باسلام
پدر بنده 52 ساله است .نتیجه DXA به شرح ذیل است
T-BMD = 1.003
T-SCORE= -2.7
Z-SCORE= -2.7
IMPRESSION: 1:OSTEOPOROTIC
Total body fat percentile = 18.3
حال نظر حضرتعالی در این خصوص چه می باشد؟
روند درمانی ایشان چگونه و از کچا شروع شود و به چه متخصصی مراجعه نماییم ؟
با تشکر فراوان
با سلام مچ پای من سه سال قبل تو فوتبال از سه جا شکسته بود الان تازگی وقتی میدوم و یا زیاد راه میروم درد و تورم زیادی به سراغم میاد میخواستم بدونم این طبیعیه
باسلام نزديک به شش ماه است که مادرم درناحيه ى استخوان رانش درد وداغى زيادى را احساس يکند ايا ممکن است که مادرم باسن چهل ودوسال دچار پوکى استخوان شده باشد باتشکر
با سلام
من مدت 11 سال است که کوهنوردی می کنم و 30 سال سن دارم بعضی شبها نصفه های شب از خواب بیدار می شوم و حس می کنم که زانوی سمت چپم قفل شده است و به سختی زانوییم را باز می کنم علت چیست؟
با توجه به اینکه مادرم از ناحیه زانو دچار ساییدگی و سرانجام عمل کرد ایا این قضیه ارثی است
ممنون
پدر بنده 52 ساله است .نتیجه DXA به شرح ذیل است
T-BMD = 1.003
T-SCORE= -2.7
Z-SCORE= -2.7
IMPRESSION: 1:OSTEOPOROTIC
Total body fat percentile = 18.3
حال نظر حضرتعالی در این خصوص چه می باشد؟
روند درمانی ایشان چگونه و از کچا شروع شود و به چه متخصصی مراجعه نماییم ؟
با تشکر فراوان
آیا پوکی استخوان درمان دارد؟
برای درمان پوکی استخوان به چه متخصصی مراجعه نماییم؟
دلیل اصلی پوکی استخوان چیه ؟ از چه سنی باید نگران پوکی بود ؟ علایمش ؟
چند سال است در موچ دست راست و چپم درد بسار زیاد دارم و وقتی موچم را تکان میدهم صدای تق تق میدهد لطفا من را راهنمایی کنید با تشکر
من مدت 11 سال است که کوهنوردی می کنم و 30 سال سن دارم بعضی شبها نصفه های شب از خواب بیدار می شوم و حس می کنم که زانوی سمت چپم قفل شده است و به سختی زانوییم را باز می کنم علت چیست؟