معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقهای استاندار کردستان تاکید کرد: مدیران شبکه بانکی استان باید در پرداخت تسهیلات ریسک پذیر باشند در غیر اینصورت رشد اقتصادی بلندمدت و پایدار در استان رخ نخواهد داد.
جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان به ریاست فرماندار شهرستان اهر و با حضور روسای ادارات و بانکها و نهادهای مرتبط برگزار و حسابهای بانکی معادن منطقه باید در بانکهای شهرستان اهر متمرکز شود،مطرح شد.
دبیر شورای هماهنگی بانکهای کردستان گفت: نیمه نخست امسال با توجه سیاستهای انقباضی بانک مرکزی مبنی بر عدم پرداخت تسهیلات از طریق سامانه سما، عملکرد سیستم بانکی استان خوب نبود.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان گفت: ۲ هزار و ۳۵۰ حساب بانکی دستگاههای دولتی استان به بانک مرکزی منتقل شده و همه پرداختی حقوق کارکنان دولت و پیماکاران از طریق حساب واحد به صورت همزمان پرداخت میشود.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گلستان اعلام کرد: با توجه به آغاز فصل گرما و افزایش مصرف برق از فردا شانزدهم خرداد مصوبه تغییر ساعت کار اجرایی میشود.