رئیس گروه مدیریت انرژی شرکت توزیع برق فارس از شناسایی و جمعآوری ۲۱۸۰ انشعاب غیرمجاز از ابتدای سال جاری خبر داد و گفت: در قالب طرح مهتاب، ۴۴ میلیون کیلووات ساعت انرژی به شبکه برق استان بازگردانده شد.
شرکت توزیع نیروی برق شیراز در راستای اجرای طرح سراسری مهتاب و برخورد با مصارف غیرمجاز برق با کشف دو مرکز غیرمجاز رمزارز در مرودشت و امور پنج شیراز، به ترتیب ۸ و ۳۵ دستگاه ماینر غیرمجاز، را ضبط کردند.
مدیر دفتر مدیریت مصرف برق استان فارس از موفقیت مانور جهادی “مهتاب” خبر داد و اعلام کرد: در این عملیات گسترده، علاوه بر جمعآوری ۲۴۵ انشعاب غیرمجاز، ۳۲۵ کنتور تعویض و ۱۴ مورد دستکاری کنتور رفع شد که این اقدامات نقش مهمی در پایداری شبکه و کاهش هدررفت انرژی خواهد داشت.
با هدف ساماندهی شبکه توزیع و مبارزه با انشعابات غیرمجاز، عملیات اجرایی طرح ملی «مهتاب» با حضور مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز در روستای کرونی آغاز شد.
مدیرعامل گروه توسعه ترابر ایرانیان با اشاره به ورود واگن های لوکس سه تخته، گفت: تولید 300 دستگاه واگن باری و دریافت تسهیلات از صندوق توسعه ملی باید پیگیری شود.
مهتاب پارسامهر که در چند سال گذشت یکی از موفقترین کمانداران کامپوند بانوان بود، بعد از مسابقات کشورهای اسلامی به بهانه مدال نیاوردن در این مسابقات از تیم ملی تیروکمان کنار گذاشته شد.