فرمانده انتظاممی سیستان وبلوچستان

فرمانده انتظاممی سیستان وبلوچستان

سالروز ورود آزادگان به کشور؛
سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان طی پیامی سالروز ورود آزادگان به کشور را تبریک گفت.
کد خبر: ۶۲۰۶۸۵۰    تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۵/۲۶