حضور بدون واسطه مسئولان میان مردم

حضور بدون واسطه مسئولان میان مردم

قنبری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:
عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری گفت: حضور بی واسطه مسئولین میان مردم موجب می‌شود خواسته‌های مردم را بگیرند و در سیاست‌هایی که تنظیم می‌کنند آن‌ها را لحاظ کنند.
کد خبر: ۶۱۸۹۷۲۳    تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۵/۱۲