سرپرست سابق باشگاه نفت تهران

سرپرست سابق باشگاه نفت تهران

سرپرست سابق باشگاه نفت تهران گفت:فقط برای گرفتن حق خودمان به اینجا آمده ایم، نه اعتراض و تجمع، امیدوارم تکلیف این مسئله هر چه زودتر مشخص شود.
کد خبر: ۶۱۴۲۹۲۹    تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۴/۰۴