بیماری داریوش اسدزاده

بیماری داریوش اسدزاده

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛
بازیگر خانه سبز گفت: در روزهای گذشته برای عمل جراحی در بیمارستان بستری بودم؛ ولی الان حالم خوب است.
کد خبر: ۶۰۹۷۸۴۴    تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۳/۰۱