معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: روز گذشته (۳۰ خردادماه) ۱۶ نفر در پی گرمازدگی به بیمارستانهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز مراجعه و به صورت سرپایی خدمات درمانی را دریافت کردند.
چند مدل شربت هستند که به رفع حرارت بدن و از بین رفتن گرمازدگی کمک میکنند. مهم است بدانیم که این شربتها برای زمانی مفید هستند که فرد در حالت گرمازدگی شدید و بیهوشی و تشنج نباشد.