ذرت فاریاب

ذرت فاریاب

کرمان/
مدیرجهاد کشاورزی فاریاب گفت : برداشت ذرت در سطح هفت هزار هکتار از اراضی این شهرستان از نیمه دوم آذرماه شروع شده و تا پایان بهمن ماه ادامه دارد .
کد خبر: ۴۲۱۳۳۱۵    تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۰/۰۹