معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی بوشهر گفت: تا پایان هفتم فروردین نزدیک به چهار هزار و ۸۰۰ مسافر در استان اقامت کردند که هیچ کدام به خانههای مسافر نرفتهاند.
وزیر میراثفرهنگی از آمادگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای اجاره هتلهای درجه یک، دو و سه بهعنوان نقاهتگاه بیماران کرونایی و استقرار کادر پزشکی خبر داد.