رئیس مرکز ملی بازرسی و فوریتهای اداری سازمان امور اداری و استخدامی کشور گفت: دولت چهاردهم با راهاندازی سامانه فوریتهای اداری (فواد ۱۲۸)، برای نخستین بار رضایتمندی مردم از خدمات اداری را به صورت لحظهای پایش کرده و روند رسیدگی به شکایات و درخواستهای شهروندان را به سه ساعت کاهش داده است
به اطلاع عموم شهروندان محترم میرساند با توجه به ورود توده گرد و غبار با منشأ خارجی از سمت غرب استان و افزایش غلظت آلایندههای جوی برخی از ادارات شهرستان های خوزستان دورکار شدند.
رئیس سازمان اداری و استخدامی گفت:کارمندان بانکها باید از امروز ساعت ۷ خدمترسانی را شروع کنند و اگر نیاز به آمادهکردن سیستمها دارند باید زودتر در محل کار حاضر شوند.
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری خوزستان گفت: ساعت کاری ادارات و دستگاههای اجرایی خوزستان بر اساس اعلام استانداری از ابتدای مهر ماه امسال تغییر کرده است.
طی تابستان جاری استان لرستان با پیک مصرف نزدیک به رکورد مواجه شده و شرکت توزیع برق استان مجبور به اعمال خاموشیهای برنامهریزیشده و قطع برق برخی ادارات پرمصرف شده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری لرستان از تغییر ساعات کاری ادارات و نهادهای استان در روز چهارشنبه ۱۵ تیرماه بهمنظور مدیریت بهینه مصرف انرژی و پیشگیری از خاموشیها خبر داد.
معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق فارس با بیان اینکه مصرف برق ادارات به صورت مستمر توسط کنتورهای هوشمند رصد میشود، گفت: در ماههای خرداد و تیر، ۷۸۱ مورد اعمال محدودیت خودکار مصرف در اداراتی داشتیم که بیش از الگوی تعیین شده، برق مصرف کردهاند.