کره تایمز نوشت پرتاب ماهواره CAS۵۰۰-۲ که از سال ۲۰۲۲ به دلیل جنگ اوکراین توسط راکت سایوز روسیه انجام نشده بود، نهایتاً بامداد امروز با راکت اسپیسایکس صورت گرفت.
رهبر کره شمالی ضمن اعلام تمرکز بر گسترش توان هستهای و توسعه موشکهای قارهپیما، تأکید کرد بهبود روابط با آمریکا تنها در صورتی ممکن است که واشنگتن سیاست خصمانه خود را کنار بگذارد.
گزارشی از وبگاه امور نظامی مستقر در آمریکا، Defense Block، فاش کرد که گزارشی که توسط شرکت کارگزاری Kyom کره جنوبی در ۲۲ ژانویه منتشر شد، حاکی از آن است که هیوندای روتم در حال مذاکرات جدی برای صادرات تانک اصلی جنگی K ۲ خود به چندین کشور علاوه بر لهستان است.