زاهبرد

زاهبرد

قائم مقام منطقه 13 گفت : به منظور همفکری و ارائه راهبرد ها در راستای خدمت رسانی بهتر به شهروندان در زمستان ، نخستین کمیته ستاد برف روبی در منطقه 13 تشکیل شد.
کد خبر: ۴۱۵۷۳۳۰    تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۰۸/۲۳