مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه با تاکید بر اینکه در دوران مدیریتم تاکیدم بر تولید است، گفت: آنچه که میماند تولید است و باید در همه بخشها دست به تولید بزنیم.
مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه گفت: در مدت فعالیت ۲ سال و نیم در این استان استارت کار هویت سازی فرهنگی را زدیم، خوشبختانه اقدامهای خوبی هم در راستای بازسازی هویت فرهنگی این استان انجام شده است.
ششمین شورای سیاستگذاری ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگیهنری مساجد کشور با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار و در آن از سند تحول راهبردی این ستاد رونمایی شد.
انتهای پیام/