شریعتمداری طی خاطرهای از آیتالله هاشمی نوشت: یکبار در اتاق بازجویی خودم را به بیهوشی زده بودم تا ماموران شکنجه دست از سرم بردارند. در آن حال متوجه شدم آقای هاشمی رفسنجانی را به اتاق شکنجه آوردند.
وی جز كسب مال و ثروتاندوزیهای نامشروع دلمشغولی قابلتوجه ديگری نداشت، بسياری از مديران ارشد ساواك نيز به تبعيت از نصيری به زد و بندهای اقتصادی مشغول بودند.