مدیرعامل سد دز سازمان آب و برق خوزستان گفت: نیروگاه برقآبی دز در فروردین ماه ۱۴۰۵، با ثبت رقمی بیسابقه در تولید انرژی، رکورد دو دهه اخیر خود (از سال ۱۳۸۶ تاکنون) را جابهجا کرد.
نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، در مراسم بهرهبرداری از پروژههای صنعت آب و برق خوزستان، از پیشرفت چشمگیر طرحهای زیربنایی در این حوزه خبر داد.
مدیر تعمیرات سد و نیروگاه و بهینه سازی نیروگاههای سازمان آب و برق خوزستان گفت: عملیات بهینه سازی هشت واحد نیروگاهی سد دز در دستور کار است که با تکمیل این عملیات ۲۰۰ مگاوات به ظرفیت تولید برق این نیروگاه افزوده میشود.
مدیر پروژه بهینه سازی نیروگاه دز در شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاههای برق آبی خوزستان از اتمام عملیات ماشین کاری هدکاور ۲۵ تنی واحد شماره ۳ نیروگاه دز خبر داد.
مدیرعامل سد و نیروگاه دز گفت: وضعیت خشکسالی در حوضه دز ادامه دارد و با توجه به اینکه سد دز امسال باید حوضه کرخه را نیز تامین آب کند، وضعیت سد مانند پارسال است.